Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:51:02 GMT

متنوع‌ترین مجموعه لباس استوک در ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۸۱۹۷

لباس استوک جزو محبوب‌ترین لباس‌های حال حاضر بازار ایران است. این لباس‌ها از برندهای خارجی هستند و قیمت مناسبی دارند. تمام فروشندگان پوشاک که این محصولات را در فروشگاه خود عرضه می‌کنند، درنهایت به مشتری‌هایی راضی و درآمدی قابل‌توجه می‌رسند. پوشاک استوک به دلیل کیفیت و دوام بالایی که دارد، مورد استقبال بسیاری از خریداران قرارگرفته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تابه‌حال لباس استوک را در فروشگاه خود عرضه نکرده‌اید، رونمایی از این محصولات به نقطه عطف کسب‌وکار شما تبدیل می‌شود و درآمد قابل‌توجهی را برایتان به همراه دارد.

همه مردم عاشق این هستند که لباس‌های باکیفیت برندهای اروپایی و آمریکایی را با پایین‌ترین قیمت بخرند. تکلیف مشخص است! اگر شما فردی باشید که چنین لباس‌های در فروشگاه خود عرضه می‌کند، این خریداران جذب شما می‌شوند. پاسخ به “سؤال لباس استوک چیست؟”، اولین قدم در این مسیر است.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص چیستی لباس استوک و تفاوت آن با دست دوم بر روی اینجا کلیک کنید.

ارائه لباس‌هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از برندهای مطرح دنیا، رمز موفقیت فروشگاه‌های لباس مجازی و حقیقی است. اگر قادر به ارائه چنین لباس‌هایی باشید، در مدت کوتاهی از تمام رقبای خود سبقت می‌گیرید و مشتری‌هایی وفادار و ثابت جذب فروشگاه شما می‌شوند. خرید لباس استوک از برندهای معتبر اروپایی و آمریکایی، عامل اصلی موفقیت شما خواهد بود.

چرا خرید لباس استوک؟

دلایل مختلفی وجود دارند که فروشندگان پوشاک در داخل کشور را مجاب به خرید پوشاک استوک می‌کنند. کیفیت، قیمت، طراحی، تنوع و ذهنیت خریداران نهایی از برندهای اروپایی و آمریکایی از دلایل اصلی عرضه لباس استوک توسط مجموعه بیلیونی برند هستند. حالا بیایید تا با اهمیت این فاکتورها برای داشتن یک فروشگاه لباس پردرآمد و معتبر آشنا شوید.

قیمت لباس استوک عرضه‌شده در مجموعه بیلیونی برند بسیار کمتر از قیمت واقعی این لباس‌ها در فروشگاه‌های اروپایی و آمریکایی است. پس مشتری شما می‌تواند لباس‌هایی از برندهای معروف دنیا را با قیمت عالی خریداری کند. پروسه واردت لباس استوک به‌گونه‌ای است که مدت زیادی از طراحی و عرضه آن‌ها نگذشته است. خریداران عملاً می‌توانند لباس‌های مد روز را به تن کنند که جذابیت بسیار زیادی دارد. پوشاک استوک از برندهای معتبری مثل Zara، Nike، Bershka، Mango، Livergy، H&M، Esmara و Lupilu هستند. نام این برندها به‌عنوان لباس‌های باکیفیت در ذهن خریداران نقش بسته و فروش را بسیار آسان می‌کند. تنوع بالا یکی از دلایل مهم خرید لباس استوک است. تفاوتی ندارد که فروشنده لباس مردانه، زنانه، بچه‌گانه، ورزشی، راحتی یا لباس‌زیر باشید! تمام این دسته‌بندی‌ها با بالاترین تنوع در کیفیت و سایز را می‌توانید از مجموعه پوشاک استوک بیلیونی برند خریداری کنید. لباس استوک یا تاناکورا؟

بهتر است یک‌بار برای همیشه درباره تفاوت‌های پوشاک استوک با پوشاک تاناکورا صحبت کنیم تا خریدتان را با خیال راحت انجام دهید. همان‌طور که بیشتر شما می‌دانید، تاناکورا به مجموعه‌ای از لباس‌های استفاده‌شده یا دست‌دوم گفته می‌شود؛ این در حالی است که با خرید لباس استوک فروشگاه بیلیونی برند، لباس‌هایی کاملاً نو خواهید داشت.

خب قطعاً پوشاک استوک کمی گران‌تر از پوشاک تاناکورا هستند؛ اما توجه داشته باشید که محصولات استوک غیربهداشتی هستند و از طرفی رنگ‌ و روی آن‌ها تا حدودی رفته است! در مقایسه با لباس استوک، افراد کمتری حاضر به پوشیدن لباس‌های تاناکورا هستند.

به این موضوع هم توجه داشته باشید که لباس‌های تاناکورا می‌توانند از کشورهای آسیایی و به‌خصوص چین هم وارد شوند؛ اما لباس‌های استوک از برندهای معتبر اروپا و آمریکای شمالی هستند و کیفیت بالایی دارند.

پایین‌ترین قیمت پوشاک استوک در ایران

قیمت لباس استوک عرضه‌شده در بیلیونی برند، بسیار کمتر از قیمت واقعی این محصولات است. برای مثال یک پیراهن برند Zara در فروشگاه کشور ایتالیا به قیمت 70 دلار فروخته می‌شود که درحال‌حاضر معادل 2 میلیون و 100 هزار تومان است. حالا شما با خرید لباس استوک از مجموعه ما، این لباس را با قیمتی بسیار پایین‌تر (مثلاً حدود 200 هزار تومان) می‌خرید. بیلیونی برند از دو راهکار بسیار مؤثر دیگر برای کاهش قیمت‌ها استفاده کرده است!

فروش لباس استوک کیلویی

تمام لباس‌های مجموعه ما به‌صورت کیلویی فروخته می‌شوند. بسته‌بندی‌ها از وزن 10 تا 30 کیلوگرم هستند تا هم فروشگاه‌های کوچک و هم فروشگاه‌های بزرگ بر اساس بودجه و نیاز خود خریداری کنند. لباس‌ها بر اساس بالاترین میزان تنوع در سایز، رنگ و طرح بسته‌بندی می‌شوند تا با سلیقه‌های مختلف سازگار باشند.

فروش لباس استوک گرید A و A+

بسیاری از پوشاک استوک فاقد کاور و بسته‌بندی اورجینال هستند. این لباس‌ها در ویترین و رگال‌های فروشگاه‌های اروپایی و آمریکایی قرارگرفته‌اند و به این دلیل از کاور اصلی خارج‌شده‌اند. بخش دیگری از این لباس‌ها هم در هنگام حمل‌ونقل از کاور اصلی خارج می‌شوند. بیلیونی برند این لباس‌ها را در گرید A قرار می‌دهد که قیمت کمتری از گرید A+ دارند.

از طرفی اگر مشتری‌هایی دارید که به جزئیات اهمیت می‌دهند، خرید لباس استوک گرید A+ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. مهم‌ترین موضوع این است که شناخت دقیقی از مشتری‌های فروشگاهتان داشته باشید و خرید خود را متناسب با سلیقه و خصوصیات آن‌ها انجام دهید.

لباس استوک از کجا و چگونه خریداری می‌شود؟

در اروپا و آمریکا رقابت شدیدی بین کمپانی‌های تولیدکننده لباس وجود دارد. این کمپانی‌ها همواره مشغول طراحی لباس‌هایی با ایده‌های به‌روز و جذاب هستند تا بتوانند سهم قابل‌توجهی از فروش پوشاک را به خود اختصاص دهند. با توجه به این موضوع، تمام لباس‌ها برای مدت مشخصی در فروشگاه‌های اروپا و آمریکا عرضه می‌شوند. بعدازاین مدت معین، لباس‌ها به حراج گذاشته‌شده و باقی‌مانده آن‌ها راهی انبار می‌شوند. به این لباس‌ها اصطلاحاً لباس استوک یا انباشته گفته می‌شود.

یکی از راهکارهای اصلی این فروشگاه‌ها برای جلوگیری از هزینه‌های انبارداری، فروش لباس استوک با قیمت پایین است. در این مرحله است که مجموعه بیلیونی برند وارد عمل می‌شود و حجم زیادی از لباس‌های باکیفیت برندهای معروف را با قیمت پایین خریداری می‌کند. حالا شما فقط باید به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و پکیج‌های کیلویی موردنظر خود را با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید.

بیلیونی برند بزرگ‌ترین مرکز عرضه و خرید لباس استوک

بیلیونی برند سال‌هاست که با تکیه‌بر روابط بین‌المللی قوی خود، واردات پوشاک استوک از کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی را انجام می‌دهد. بدون استثناء، تمام محصولات این مجموعه از برندهای معروف، باکیفیت و معتبر دنیا هستند. پس از ورود لباس استوک به انبار مرکزی مجموعه، تمام لباس‌ها بر اساس کاربردی که دارند تفکیک می‌شوند. حالا بر اساس ماهیت فروشگاه خود، می‌توانید انواع پوشاک استوک مردانه، زنانه، بچه‌گانه، ورزشی و حتی پوشاک راحتی را با کمترین سرمایه اولیه خریداری کنید.

با توجه به قیمت پوشاک استوک مجموعه بیلیونی برند، این محصولات حاشیه سود قابل‌توجهی را برای فروشندگان لباس در سراسر کشور ایجاد می‌کنند. تنها کافی است به بخش فروشگاهی وب‌سایت ما مراجعه و خرید خود را ثبت کنید. کارشناسان فروش ما در ساعات کاری آماده پاسخگویی به سؤالات شما و ارائه مشاوره تخصصی هستند، کافی است برای خرید لباس استوک کلیک کنید!

ارسال لباس استوک به سراسر ایران

فروشندگان پوشاک از شمال تا جنوب و شرق تا غرب ایران، می‌توانند خرید لباس استوک از بیلیونی برند را تجربه کنند. فرقی نمی‌کند که محل فعالیت شما در کلان‌شهر، شهرستان یا یک روستای کوچک باشد! تمام سفارش‌ها در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شوند. تمام پوشاک استوک در بسته‌بندی‌های بهداشتی و مقاوم قرار می‌گیرند تا در سلامت و بهداشت کامل به دست شما برسند.

این روزها با گسترش چشمگیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، شرایط ایدئالی برای کسب درآمد از فروش پوشاک وجود دارد. از طرفی خریداران نهایی هم تنها دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند تا به شما اعتماد کنند و مشتری ثابت شما شوند. خرید لباس استوک از بیلیونی برند، این شرایط را برای شما مهیا می‌کند تا به کسب درآمد بپردازید.

جهت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش لباس استوک می توانید از طریق راه های زیر با بیلیونی برند ارتباط برقرار کنید:

وب سایت: https://www.billionibrand.com

واتس اپ: 09141684494

آدرس: آذربایجان غربی – مهاباد

 

منبع: فردا

کلیدواژه: لباس استوک اروپایی و آمریکایی فروشگاه خود پوشاک استوک لباس ها فروشگاه ها قابل توجه بسته بندی لباس هایی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در حال برگزاری است و از قرار معلوم، خودرو‌های سایپا موردتوجه کره شمالی قرار گرفته‌اند؛ به‌طوری‌که وزیر امور اقتصادی کره شمالی، توانایی خودروسازی سایپا را تحسین کرد.

به گزارش دیجیاتو، وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی، از تمایل این کشور برای همکاری با گروه خودروسازی سایپا خبر داد. این خبر را خبرگزاری رسمی سایپا، یعنی سایپانیوز در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

این روز‌ها ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است و خودروسازان ایرانی نیز به دنبال بازار صادراتی برای محصولات خود هستند. به نظر می‌رسد که اکنون خودرو‌های سایپا موردتوجه جمهوری دموکراتیک خلق کره قرار گرفته‌اند.

«یون جونگ‌هو»، وزیر امور اقتصاد خارجی کره شمالی گفته است که روابط دوستانه سیاسی دو کشور می‌تواند به‌عنوان دلیلی برای همکاری‌ها در صنعت خودرو ایفای نقش کند. او همچنین توانایی سایپا را در تولید خودرو‌های سواری و تجاری، خوب ارزیابی کرده و از تمایل کشورش برای همکاری با سایپا سخن گفته است.

نگاهی به صنعت خودروسازی کره شمالی

برند مشهور صنعت خودروسازی جمهوری دموکراتیک خلق کره «پیونگهوا موتورز» نام دارد. این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ (۱۳۷۷) و با سرمایه‌گذاری مشترک کره شمالی و جنوبی آغاز کرد. محصولات پیونگهوا موتورز خودرو‌هایی از برند فیات و برلیانس هستند که تحت لیسانس دو شرکت چینی و ایتالیایی در این کشور مونتاژ می‌شوند. پیونگهوا موتورز حقوق انحصاری تولید، عرضه و فروش خودرو‌های دست‌دوم را نیزدر جمهوری دموکراتیک خلق کره در اختیار دارد. بااین‌حال، اکثر مردم کره شمالی قادر به خرید خودرو حتی از نوع دست‌دوم نیستند.

دیگر برند صنعت خودروسازی کره شمالی «کارخانه موتور سونگری» نام دارد. این برند در تولید خودرو‌های سنگین و نیمه‌سنگین تجاری فعالیت دارد.

در مورد ایران اکسپو ۱۴۰۳

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، از روز شنبه هفته جاری آغاز شده و در آن، بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۸۵ کشور جهان حضور دارند. نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ مورد استقبال تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان خارجی قرار گرفته است. این نمایشگاه تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه برپاست. امکان بازدید برای عموم مردم، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از ساعت ۹ تا ۱۶ فراهم است.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • گلایه والدین از افزایش قیمت برخی برند‌های شیرخشک
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید