Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت‌الله سیدابراهیم رییسی عصر چهارشنبه در بدو ورود به استان خراسان رضوی، در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اظهار داشت: خراسان رضوی خطه تاریخی، تمدنی و فرهنگی برای ملت مسلمان ایران است، پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی از استانهایی است که در آن فقها، فیلسوفان، شاعران و رزمندگان عزیزی پرورش یافته اند که مایه مباهات هستند و پایگاه علم و دانش جهان تشیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این استان ظرفیتهای بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است و در این استان ظرفیتهای بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های این استان به برکت مضجع شریف رضوی و مردم فهیم و بصیری است که ۱۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، لذا فقر و نداری زیبنده این استان نیست.

رییس جمهور ادامه داد: قبل از سفر استانی به خراسان رضوی، بررسی‌های لازم صورت گرفته و برنامه ای برای سفر پیش بینی شده که امیدواریم مسائل و مشکلات منطقه بررسی شده و در جلسات مختلف با مدیران عالی و نمایندگان استان تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات به نفع مردم گرفته شود.

 آیت‌الله رئیسی عصر چهارشنبه وارد فرودگاه مشهد شد که در بدو ورود از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسوولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.

زیارت حرم مطهر رضوی، بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی، عمرانی و دانش بنیان، دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیان، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رییس‌ جمهور در این سفر دوروزه است.

رییس جمهور را در هجدهمین سفر استانی، وزیران کشور، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و معاون اجرایی رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.
 

برچسب‌ها مشهد سید ابراهیم رییسی فرودگاه بین‌ المللی هاشمی نژاد سفر استانی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری دانش‎ بنیان ‎ها پروندهٔ خبری خطه خورشید، مقصد هجدهمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سید ابراهیم رییسی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد سید ابراهیم رییسی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد سفر استانی دانش بنیان ها خراسان رضوی رییس جمهور سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز دوشنبه و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، مینی پالایشگاه شهر دهدشت با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه در روز کلنگ زنی شد

ظرفیت تولید روزانه این پالایشگاه معادل یکهزار و ۴٠٠ تن از نوع بنزین و گازوئیل با کیفیت یورو و گاز مایع و مازوت سنگین است.

مازوت تولیدی این پالایشگاه قابلیت مصرف سوختی دارد.

ظرفیت تولید یک میلیون و ۵۹٠ لیتری بنزین در پالایشگاه دیده شده است.

این پالایشگاه ظرفیت اشتغال ۵۰۰ نفر را در سه شیفت کاری فراهم و خروجی اشتغال مستقیم نهایی آن بیش از ۳۰۰ نفر خواهد بود.

کد خبر 6092432

دیگر خبرها

  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم