Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@08:01:52 GMT

باز کردن قفل مشکلات کشور با کلید حاج‌قاسم

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۸۳۰۵

باز کردن قفل مشکلات کشور با کلید حاج‌قاسم

دادخدا سالاری در نشست با جمعی از تولیدکنندگان و مدیران واحد‌های تولیدی استان کرمان گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، برای بهبود امورات مملکت و رفع مشکلات مردم باید از تولید و تولیدکنندگان حمایت عملی و میدانی کرده  و در این رابطه باید توجه داشت که معظم له حل مشکل کشور را در گروی نگاه به داخل کشور و داشته‌های ملی و حمایت از تولید دانسته اند و ما مردم و مدیران استان کرمان بر خود می‌بالیم که در این زمینه الگوی کشوری و بین المللی به نام سردار شپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مکتب سردار سلیمانی به عنوان یک نعمت برای خدمت به مردم یاد کرد و گفت: باید عملکرد ما در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مبنای عمل او شکل بگیرد و همواره توجه داشت که حاج قاسم منتظر نمی‌ماند کاری به او ارجاع شود تا بعد آن را انجام دهد.

نماینده مدعی العموم در استان کرمان می گوید: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هرجا کاری بر زمین مانده را مشاهده می‌کرد، بر مبنای تشخیص صحیح و عملکرد جهادی و انقلابی به اجرای آن می‌پرداخت و در این مسیر محاسبه اینکه در این حوزه مسئولیت دارد یا خیر، وظیفه او است یا خیر و مورادی از این دست را نمی‌کرد.

به گفته سالاری ، سردار سلیمانی در زلزله ویرانگر بم با توجه به اینکه وظیفه او در خارج از کشور تعریف شده بود، اما به اتفاق شهید کاظمی و بدون هیاهو در این شهر زلزله زده مستقر شد و ساماندهی امر مجروحان؛ اعزام و کمک رسانی به مردم را انجام داد.

دادستان عمومی کرمان گفت: سردار سلیمانی در سیل خوزستان نیز بلافاصله پس از ورود به کشور در بحبوحه جنگ با داعش در عراق، به جای سر زدن به خانواده چشم انتظار و نگران خود؛ مستقیم عازم مناطق سیل زده شد و نشان داد که برای خدمت به مردم باید همیشه در صحنه بود و بر مبنای وظیفه انقلابی و دینی خود حرکت کرد.

سالاری  با اشاره به این مطلب که اگرچه هیچ یک از ما نخواهیم توانست در مقام سردار سلیمانی قرار گیریم، گفت: باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا ویژگی‌های شخصیتی او را در خود پرورش داده و خود را به روش مدیریتی او نزدیک کنیم.

او می گوید: در راستای حمایت از تولید که موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری برای گره گشایی از مشکلات کشور است نیز باید با مدل حاج قاسم عمل کرده و ببینیم گره کار کجاست و آن را باز کنیم.

او گفت: دستگاه قضایی استان کرمان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید و تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، بنای حرکت خود را بر مبنای حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های دانش بنیان قرار داده و معتقد است که این شرکت‌ها می‌توانند تحریم‌های ظالمانه جبهه استکبار را بلا اثر وخنثی کند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، شرکت‌های دانش بنیان این توانایی را به مدد هوش و پشتکار ایرانی دارند که محصولات استراتژیکی که استکبار جهانی مانع از ورود آن به کشور می‌شود را تولید و اثرات جنگ اقتصادی را بر کشور و مردم کم اثر و خنثی کنند به شرط آنکه همه عوامل اجرایی در حمایت از تولید و خصوصا شرکت‌های دانش بنیان بر مبنا و مدل حاج قاسمی که همانا کار جهادی و انقلابی است، حرکت  کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی دانش بنیان شرکت های دانش بنیان سردار سلیمانی استان کرمان بر مبنای حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست

سردار احمد رضا رادان عصر پنجشنبه در اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا و مجریان طرح نور (عفاف و حجاب) در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: رئیس جمهور در حمایت از عفاف و حجاب ایستاده است تا حیا، دین و عفت در جامعه جاری و ساری شود.

وی ادامه داد: همچنین وزیر کشور انقلابی، صدا و سیما، اصحاب رسانه و افراد قلم به دستی که در حمایت از عفت عمومی گام برمیدارند تشکر می‌نمایم.

قدردانی فرمانده فراجا از روسای قوای مجریه و قضاییه برای حمایت از طرح نور 

وی بیان کرد: در طرح نور، راه پر فراز و نشیبی داریم که مردم انقلابی این راه را درک کرده اند و در حمایت از پلیس خودشان به میدان آمده اند.

سردار رادان تاکید کرد: دشمن تلاش فروانی دارد که القا کند پلیس در این معرکه تنهاست، اما مردم خط بطلانی بر افکار پلیدشان زدند و نشان دادن همراه با پلیس هستند.

وی گفت: دشمن در معرکه‌های مختلف به این نتیجه رسیده است که نبرد و رویارو با ایران اسلامی به جز شکست چیز دیگری برایش در بر ندارد و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد، دشمنی که تا بن دندان مسلح و دنیا پشتش بود در برابر تقوا، ایمان و اراده رزمندگان اسلام راه به جایی نمی‌برد.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: رژیم جعلی اسرائیل می‌خواهد برای ما ابرقدرتی کند، اما رزمندگان ما تمام دیوار‌های دفاعی دشمن آمریکایی و صهیونیست‌ها را در می‌نوردند و موشک‌ها را به زمین اسرائیل هدایت می‌کنند.

وی با تاکید بر این که دو بال عفت و غیرت نباید از ما گرفته شوند گفت: چشم مردم اگر به بی حیایی عادت کند آرام آرام غیرت از آن‌ها گرفته می‌شود و محیط برای بیننده عادی خواهد شد.

سردار رادان ادامه داد: دختران ما دشمن ما نیستند، اما مورد هدف و هجمه دشمن قرار گرفته اند تا سرباز بی جیره و مواجب آن‌ها باشند، لذا ما در حقیقت از دختران میهن اسلامیمان صیانت می‌کنیم، چرا که آنان مادران آینده این مرز و بوم هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست و رسما اعلام می‌کنم موضوع حجاب و عفاف را موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم و آن را انتظامی و امنیتی تلقی نمی‌کنیم.

وی با بیان این که در آینده‌ای نزدیک پشت پرده‌های جریان ضد حجاب را معرفی خواهیم کرد گفت: برخی دختران در خارج از کشور به صورت رایگان آموزش دیده اند تا مدل شوند و در جامعه بچرخند و قبح حیا و عفت و غیرت را بگیرند.

وی افزود: در طرح نور به دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خود هستیم و همینطور نیز بر علیه اراذل و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم.

مردم قم در این تجمع با سر دادن شعار‌های نیروی انتظامی تشکر تشکر، مرگ بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، سردار قهرمان تشکر تشکر، پلیس فداکار تشکر تشکر، الله اکبر، نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است پیروی از فاطمه اطهر است، حجاب ما مظهر ایمان ماست، حمایت خود از اجرای طرح نور در کشور را اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم