Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:24:43 GMT

روزانه ۳۵۰ تن مرغ در آذربایجان غربی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۸۳۴۱

روزانه ۳۵۰ تن مرغ در آذربایجان غربی توزیع شد

رضا یوسفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین گوشت مورد نیاز مردم در آستانه روز طبیعت و ماه رمضان وجود ندارد و گوشت سفید مصرفی مردم توسط کشتارگاه‌های استان تأمین خواهد شد، افزود: در این ایام تمامی کشتارگاه‌های طیور استان فعال خواهند بود و برای کشتارگاه‌های خاطی در صورت عدم همکاری پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای تداوم تولید گوشت مرغ در استان به طور متوسط در ایام تعطیلات نوروز روزانه بطور متوسط ۳۵۰ تن مرغ در کشتارگاه‌های آذربایجان غربی کشتار و به بازار عرضه شد و آرامش در بازار حاکم بود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، میزان مرغ مورد نیاز روزانه استان را ۲۴۰ تا ۲۶۰ تن اعلام و اظهار کرد: این میزان تولید بیش از نیاز استان به شمار می‌رود و در حال حاضر در استان کمبودی در زمینه گوشت مرغ نداریم.

یوسفی رضایی ادامه داد: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۴ اسفند سال گذشته شروع شده و تا عید فطر امسال ادامه دارد.

وی با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر توزیع مناسب مرغ در شهرهای مختلف استان گفت: با وجود کشتار مرغ مازاد بر نیاز استان، انتظار داریم نظارت کافی بر روند توزیع مرغ در استان توسط دستگاه‌های نظارتی صورت گیرد تا شاهد سو استفاده سود جویان و کمبودی در بازار نباشیم.

کد خبر 5456274

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشت مرغ رضا یوسفی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی مسافران نوروزی ویروس کرونا بوشهر گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا تردد وسایل نقلیه گرگان ایلام خرم آباد نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد
  • توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در بازار
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی