Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:44:46 GMT

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مقابل ویستا توربین متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۸۳۹۸

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز مقابل ویستا توربین متوقف شد

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ماشین سازی و ویستاتوربین عصر چهارشنبه از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
سبزقباهای تبریز به رغم کسب اولین پیروزی خود در لیگ دسته یک و کسب سه امتیاز بازی هفته قبل مقابل تیم قشقایی شیراز امروز با انگیزه بالایی در مصاف با تیم ویستاتوربین وارد میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان ابراهیمیان با ارایه بازی تاکتیکی دقیقه صاحب ضربه پنالتی شدند ولی امیر شهیم آقای گل لیگ آزادگان نتوانست از این موقعیت استفاده کند و برای تیمش گلزنی کند و نهایتا نیمه اول این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم هر دو ۲ تیم تلاش هایی برای گلزنی انجام دادند که تا پایان وقت قانونی بازی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.
تیم ماشین سازی با ترکیب فردین عابدینی، سینا عبدالهی، بابک علیزاده، آرمان رحمانی، محمد رسول گودرزی، علیرضا جعفرپور، متین پارسا، میثم نامور، امیر شهیم، امیر رضا نجفی زاده(فردین سیفی پور) و آیدین قهرمانی وارد میدان شد.
همچنین تیم ویستاتوربین با ترکیب محمدرضا حمدی نژاد، محسن ورزکار، مرتضی حسینی، عرفان پورحاتمی، عرفان گلشنی، مرتضی نگهداری، حسین ابرقویی، رضا شربتی، حافظ یعقوبی و حجت اسلامی در این مسابقه حضور یافت.

تیم داوری این بازی را سعاد وفا پیشه، هیمن نوربخش، سامان مصری، رضوان سرشار و فرزاد معبودی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

از حواشی بازی می توان به جلوگیری از ورود هواداران به ورزشگاه قاسم سلیمانی تبریز اشاره کرد که در حالی که در بسیاری از ورزشگاه های محل برگزاری بازی های لیگ دسته اول هواداران در استادیوم ها حضور پیدا کرده اند. 
تیم ماشین سازی با نتیجه امروز مقابل تیم ویستا توربین ۱۰ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور جای دارد. تیم ویستاتوربین نیز با ۲۷ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است.

برچسب‌ها ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی لیگ آزادگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی لیگ آزادگان ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی لیگ آزادگان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست یزد، طی پایش‌های شبانه از واحدهای صنعتی شهرستان اردکان که با حضور اعضای تیم پایش آن شهرستان صورت گرفت فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در شهرک صنعتی متوقف و مدیر متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

همچنین با صدور اخطاریه نهایی برای یک واحد صنعتی سرامیکی به سبب نداشتن سیستم‌های کنترل آلودگی و عدم مدیریت پسماند، توصیه‌های لازم به مدیر واحد جهت رفع نواقص و رعایت قانون هوای پاک طی مهلت قانونی ابلاغ شد.

حسب ضوابط حاکم، در صورت عدم اجرای اینگونه واحدها به تعهدات خود پس از اتمام مهلت تعیین شده، ضمن توقف فعالیت، پرونده قضائی تشکیل خواهد شد.

گفتنی است؛ در این پایش با توجه به بوی نامطبوع حاصل از تخلیه غیر بهداشتی پساب صنعتی واحدهای فرآوری کنجدی در شهرک صنعتی گزارش تخلف با مشارکت دو دستگاه متولی بهداشت عمومی شامل اداره حفاظت محیط‌زیست و شبکه بهداشت و درمان تهیه و مقرر شد پرونده قضائی تشکیل و افراد خاطی و واحدهای مورد نظر به مراجع قضائی معرفی شوند.

کد خبر 6090821

دیگر خبرها

  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد