Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته 6 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

علی محمدیان  10 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در 24 ساعت گذشته 6 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: مجموع واکسن تزریق شده در استان اردبیل در سه نوبت اول، دوم و سوم نیز 2 میلیون و 179 هزار و 905 واکسن بوده است که از این تعداد 959 هزار و 798 واکسن مربوط به نوبت اول،839 هزار و 795 واکسن مربوط به نوبت دوم و 380 هزار و  330 واکسن مربوط به نوبت سوم می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان با بیان اینکه همچنین 11 بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند، تصریح کرد: در حال حاضر شمار کل بیماران بستری در استان اردبیل 65 نفر است که از این تعداد 29 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه ICU قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان های اردبیل، نیر، سرعین، خلخال، بیله سوار، گرمی، اصلاندوز، نمین و کوثر در وضعیت زرد و شهرستان‌های پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه اردبیل کروناویروس همه باهم علیه کرونا کرونا در ایران واکسن کرونا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاه جوانی در طب سنتی هند

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه آب بشقابی، در طب سنتی هند، به گیاه جوانی شهرت دارد. تمام بخش‌های این گیاه شامل ریشه، برگ‌ها، میوه‌ها و ساقه‌های رونده مصارف درمانی متعدد دارند.

 این گیاه در افزایش حافظه در کودکان، عقب مانده ذهنی، درمان پسوریازیس، زخم‌های تفلیس، درماتیسم، افزایش قدرت و نیروی جسمانی، حیات بخشی مجدد به نورون‌های آسیب دیده، فعالیت آنتی اکسیدانی بالا، تحریک سنتز کلاژن در بافت‌های آسیب دیده و بهبودی جریان خون، درمان اگزما و نهایتا بهبودی رنگ بدن، جوانی، افزایش حافظه و بهبودی هوش و افزایش طول عمر، شادابی و سلامتی را تضمین می‌نماید. 

کپسول گیاهی سنتلاتی اس تی با داشتن عصاره و پودر برگ گیاه آب بشقابی در حداقل زمان باعث تقویت قوای عمومی بدن، احساس شادابی، نیروی جوانی و افزایش راندمان کاری می‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی