Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در آیین تجلیل از ملی‌پوشان مدال‌آور استان همدان در مسابقات آسیایی هندبال با اشاره به ضرورت توسعه روزافزون ورزش استان، افزود: مساعدت های لازم در فراهم نمودن امکانات مورد نیاز توسعه فضاهای آموزشی ورزش هندبال استان انجام شود.

وی اظهار داشت: پیگیری های لازم از سوی استانداری و نمایندگان مجلس برای تحقق توسعه هر چه بهتر فضاهای ورزش هندبال در استان همدان انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرموده و تاکید مقام معظم رهبری به تحصیل، تهذیب و ورزش برای جوانان، اظهار داشت: اعضای تیم هندبال استان با تلاش در کسب مدارج علمی و خودسازی، روحیه پهلوانی را در خود زنده نگه می دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این آیین اظهار داشت: دختران هندبالیست ایران با کسب این عنوان قهرمانی، شروع خوبی را در سال جدید رقم زدند و این موفقیت را به فال نیک می‌گیریم.

«حمید سیفی» افزود: برای نخستین بار در طول تاریخ هندبال است که دختران ایرانی عنوان قهرمانی آسیا و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند و تمامی تلاش مربیان، سرپرستان، مجموعه ورزش استان و شهرستان، استاندار همدان، فرماندار ملایر و دیگر مسئولان و خانواده این ورزشکاران قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه یک تیم منسجم کمک کرد تا این اتفاق خوب رقم بخورد، ادامه داد: دختران ورزشکار ما ثابت کردند که می‌توانند به مدال‌های آسیایی، جهانی و المپیک دست پیدا کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان همچنین ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی "مژگان ملکی" مربی تیم هندبال یادآور شد: این مربی جوان از خود گذشت تا چنین اتفاق نادری در ورزش هندبال دختران رخ دهد و امیدواریم تیم ملی هندبال بتواند در جهان نیز بدرخشد.

وی تصریح کرد: "محمد مهدی حیدریان پور" هندبالیست ملی پوش استان از شهرستان درگزین با پیروزی در مقابل حرف پاکستانی و کسب پنجمین پیروزی متوالی خود، قهرمان آسیا شد که جای قدردانی دارد.

در آیین آیین با اهدای لوح و جوایز از قهرمانان تیم هندبال استان قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، تیم هندبال نوجوانان ایران با غلبه بر حریفان خود عنوان قهرمانی آسیا و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند.

برچسب‌ها شهر همدان هندبال علیرضا قاسمی فرزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان هندبال علیرضا قاسمی فرزاد شهر همدان هندبال علیرضا قاسمی فرزاد استان همدان تیم هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»