Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد صالح جوکار روز چهارشنبه در نشستی با مدیرکل و کارشناسان ورزش و جوانان یزد با بیان اینکه مسایل مرتبط با جوانان بسیار گسترده است و به هیچ عنوان نباید نسبت به آن غافل شد ادامه داد: برای رسیدگی به این موضوع باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌های مختلف، بخش‌خصوصی و خیران بیش از سال گذشته استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با توجه به پائین بودن سرانه ورزشی استان بر ضرورت پیگیری برای جذب بودجه مورد نیاز اشاره و یادآور شد: تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام موضوع مهمی است که  باید در استان پیگیری شود.

جوکار به اهمیت ایجاد زمینه لازم برای حضور ورزشکاران یزد در بعد قهرمانی و مسابقات معتبر ملی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم در ورزش شاهد رشد و گسترش قهرمانان ورزشی استان در عرصه‌های بین‌المللی باشیم .

همچنین علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان یزد با اشاره به اینکه مقدمات حضور ورزشکاران استان به بازی‌های آسیایی فراهم شده گفت: هماهنگی لازم با هیات‌های ورزشی صورت گرفته تا شاهد حضور فعال و پررنگ ورزشکاران استان در این رویداد مهم باشیم.

وی با اشاره به اینکه  در بخش جوانان به جد پیگیر امور آنها هستیم و در آینده نزدیک به دنبال نمایندگی سراسری شبکه فعالین ازدواج در یزد هستیم افزود: با توجه به کمبود اعتبارات، کارهای بسیار خوبی صورت گرفته که  تلاش خود را انجام خواهیم داد تا پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

با وجود تمامی اقداماتی که در ساخت و ساز مکان‌های ورزشی به خصوص در سال‌های اخیر انجام شده هنوز سرانه استان یزد ۵۰ درصد از کشور کمتر است.

میانگین سرانه ورزشی کشور بر اساس قانون یک مترمربع به ازای هر نفر است.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و حدود ۶۰ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی یزد وزارت ورزش و جوانان جوکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی یزد وزارت ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی یزد وزارت ورزش و جوانان جوکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان