Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در این بیانیه آمده است:

همانطور که مستحضرید 
متاسفانه در سال‌های اخیر در بسکتبال  کشور موجی از بی اخلاقی توسط معدودی از افراد به راه افتاده  است که با استفاده از سایت های معلوم الحال و مجهول الهویه سعی در تخریب باشگاهها، بازیکنان، داوران، مربیان و افراد  زحمت کش  بسکتبال دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بی اخلاقی بخصوص در مراحل حساس بازی‌ها به اوج خود رسیده و با مظلوم نمایی به قصد تحت تاثیر قرار دادن داوران  عزیز و ایجاد جو روانی  در خانواده محترم و فهیم بسکتبال  کشور، سعی در رقم زدن نتیجه مسابقات در جایی غیر از زمین  بسکتبال دارند.

باشگاه مهرام که همیشه سعی  نموده در تمام زمینه‌ها با رعایت اخلاق حرفه‌ای به کار خود ادامه دهد از ریاست محترم فدراسیون و همچنین سرپرست محترم کمیته داوران  و سرپرست محترم کمیته مسابقات خواهشمند است که از هم اکنون که در مراحل حساس مسابقات می باشیم  با درایت  خود به شدت  با این حرکات غیر ورزشی و دور از اخلاق 
مقابله نمایند.

چگونه  امکان دارد تمام تلاش‌های یک باشگاه که پر افتخارترین باشگاه خصوصی ایران می‌باشد و همواره مظلوم واقع شده، بازیچه دست افراد یا سایت‌ها و صفحه‌های جعلی و معلوم الحال قرار گیرد و بازیکنان این باشگاه با بدترین نوع حرکات خشن و خطاهای غیر ورزشی و عمدی و کلمات و الفاظ  رکیک در معرض آسیب‌های جدی  جسمی و روحی فراوان  قرار داشته باشند. 

لازم به ذکر است اگر این روند ادامه یابد مطمئنا بسیاری از باشگاه‌های خصوصی حاضر در مسابقات و یا سرمایه گذاران جدید از سرمایه گذاری در ورزش بسکتبال دور و دورتر خواهند شد و این نکته مسلما برای بسکتبال سودی به دنبال نخواهد داشت و قطعا افرادی که فقط برای منافع شخصی دست به اینچنین اقداماتی میزنند نه تنها دلسوز بسکتبال نیستند بلکه بر سر شاخ هستند و بن می‌برند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال مهرام تیم بسکتبال مهرام فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • اخراج دروازه‌بان والنسیا از زمین به دلیل لمس توپ با دست خارج از محوطه جریمه (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور