Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تسلیت به بازماندگان داغدار حادثه رانندگی در شهرستان دلفان، طی نامه‌ای به وزریر صمت و راه و شهرسازی خواستار بررسی علت وقوع این سانحه دردناک شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،  به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه تصادف دلخراش رانندگی  نهم فروردین ماه (محور خرم آباد-نورآباد) خواستار  پیگیری موضوع از مسئولین کشوری و استانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن نامه حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی آمده است: همانطور که مستحضرید در چند ماه اخیر تصادفات متعدد رانندگی در خطوط مواصلاتی استان لرستان؛ در محورهای خرم آباد به کوهدشت؛ خرم آباد به پلدختر؛ در محور خرم‌آباد به نورآباد؛ به وقوع پیوسته که موجب غم و اندوه عموم مردم استان و عزادار شدن خانواده های متعددی شده است. 

وی می افزاید: در نهمین روز از فروردین سال 1401 در محور خرم آباد به نورآباد در اثر برخورد دو وسیله نقلیه سواری؛ هشت نفر از هم استانی های عزیز مان کشته شدند؛ که از خداوند متعال برای آن مرحومان علوّ درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی درخواست می نمایم. 

شاهرخی در این نامه تصریح می کند: صرف نظر از میزان خطای انسانی در اینگونه حوادث؛ عدم ایمنی در برخی از وسایل نقلیه سواری و آتش سوزی های پی در پی و قربانی شدن سرنشینان با وضعیت دلخراشی که در حادثه اخیر محور خرم آباد به نورآباد به وقوع پیوست؛ باید به طور جدی و در مدت زمان منطقی و معین از سوی وزیر محترم صنعت؛ معدن و تجارت بررسی و اصلاح شود و برای عاملان آن پس از بررسی فنی؛ حقوقی و قضایی اعمال قانون شود. 

وی اضافه می کند: باید اعتراف نمود که سطح کیفی جاده های کشور نسبت به گذشته رشد مناسبی پیدا کرده است؛ اما در برخی جاده های کشور از جمله محورهای مواصلاتی استان لرستان بخصوص در محورهای یاد شده به علت نبود اعتبار یا عمل نکردن به تعهدات؛ خسارت جانی و مالی جبران ناپذیری وارد شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این نامه عنوان کرده است: یکی از نقاط حادثه خیز پیچ مرگبار (گاو کش) در محور خرم‌آباد به نورآباد است که متأسفانه از ایمنی لازم برخوردار نیست و تاکنون شاهد وقوع تصادفات مرگبار و دلخراشی بوده است.

وی اضافه می کند: تکمیل چهار خطه کردن محور یاد شده و دیگر محورهای مواصلاتی در استان لرستان که هر از چند گاهی شاهد حوادث ناگواری است؛ امری ضروری و لازم است که تسریع از سوی وزیر محترم راه؛ مسکن و شهرسازی از چنین حوادث دردناکی جلوگیری میکند.

تصادف مرگبار در "دلفان" استان لرستان جانِ 8نفر را گرفتآیت‌الله سبحانی: حفظ جان مردم بر عهده پلیس است/ ضرورت فرهنگ‌سازی در کاهش تصادفاتشناسایی 200 نقطه پرحادثه در استان فارس؛ گشت‌های نظارتی برای کاهش تصادفات افزایش می‌یابدآمار جان‌باختگان در تصادفات درون‌شهری اصفهان 43درصد کاهش یافت

شاهرخی در بخش در بخش دیگری از این نامه گفته است: مقتضی است به جهت پیشگیری؛ مسئولان استانی و کشوری با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از اعتبارات ملی نسبت به تکمیل راه های مواصلاتی در استان لرستان اقدام لازم را به عمل آورند.

به گزارش تسنیم؛ رونوشت این نامه به سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین خانی امام جمعه شهرستان نورآباد، زیویار استاندار استان لرستان، ویس‌کرمی رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، کرم‌الهی مدیرکل راه مسکن و شهرسازی استان لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان، جعفری مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان و اصغر قهرمانی فرماندار محترم شهرستان نورآباد نیز ارسال شده است.

انتهای پیام/641/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان محور خرم آباد به نورآباد استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ضمن بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر طی یک هفته گذشته به ۱۳ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رسیدگی کردند، ابراز داشت: از بین این حوادث ۱۱ مورد واژگونی خودرو، یک مورد تصادف خودروها و یک مورد دیگر انحراف خودرو از جاده بوده است.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد مجروحان در حوادث واژگونی مربوط به پژو ۴۰۵ کیلومتر ۱۵ محور میامی_شاهرود بوده است، افزود: این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تصادف پژو ۲۰۷ با خودرو آردی کیلومتر ۷۴ محور دامغان_سمنان دیگر حادثه مهم رانندگی استان بود، ابراز داشت: این حادثه منجر به مصدومیت چهار نفر شده است.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف سمند و برخورد آن با تپه کیلومتر ۱۶ محور آرادان_سرخه دیگر حادثه مهم رانندگی را رقم زد، تصریح کرد: این حادثه نیز سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: حوادث رانندگی طی یک هفته گذشته در مجموع ۲۷ مصدوم داشته است.

کد خبر 6089579

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد