Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد، امروز(چهارشنبه ۱۰ فروردین) در نشست خبری، اظهار کرد: طولانی شدن بهره برداری پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در شهر اردستان مانند استخر شنا و زورخانه باعث گلایه مردم و جوانان شده است که امیدواریم با رایزنی‌هایی که انجام شده و اعتباراتی که امسال برای این دو پروژه تخصیص پیدا کرده است به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از رسانه های شهرستان انتظار داریم نتیجه فعالیت و انتقاداتشان به نفع مردم باشد، افزود: گاهی مواقع نیاز است رسانه‌ها با ظرافت و هنر خبری خود مدیران و مسئولانی که کم کار و دلسرد هستند را فعال کنند. نسبت به عملکرد برخی از مدیران ادارات شهرستان اردستان نقد وارد بوده که به همه آنها تذکرات لازم داده شده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به انتقاد رسانه‌ها و مردم به عملکرد شهرداری اردستان در نوروز امسال، تصریح کرد: با توجه به وضعیتی که در عید نوروز امسال در سطح شهر اردستان مشاهده شد عملکرد شهرداری اردستان رضایت بخش نبود. البته فرمانداری باید به کم کاری برخی از دستگاه‌ها از جمله میراث فرهنگی و شهرداری در ایام نوروز ورود جدی‌تری پیدا می‌کرد تا این وضعیت را شاهد نباشیم.

طباطبایی‌نژاد با انتقاد از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، گفت: به اداره کل اوقاف استان اعلام کردیم که از عملکرد این اداره در شهرستان راضی نیستیم و باید این وضعیت اصلاح شود. همچنین اقدامات جهاد کشاورزی در بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در شهرستان رضایت بخش است.

از ظرفیت بناهای شاخص شهرستان بهتر استقاده شود

وی با اشاره به اقدامات اداره میراث فرهنگی، گفت: انتظار داریم اداره میراث از ظرفیت بناهای شاخص شهرستان از جمله مسجد جامع اردستان بهتر و بیشتر استقاده کند. البته نسبت به عملکرد و انجام وظایف هیئت امنای مسجد جامع اردستان انتقاد وارد است که باید تلاش بیشتری در این زمینه انجام شود.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نباید کار را چنان سخت کنیم که کارگر و کارمند مجبور به روزه خواری شوند و اهمیت نماز، روزه و فرهنگ دینی کاهش یابد، گفت: در مدرسه‌ها موضوع فرهنگی و دینی باید جدی گرفته و برای حضور روحانیان در مدارس برنامه‌ریزی شود چرا که اکنون مسائل فرهنگی اولویت نخست شهرستان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: روزه خواری کارمندان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ذبیحی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شعار هفته سلامت به‌عنوان سلامت خانواده با مشارکت مردم نامیده شده و اهمیت این شعار این است که مردم در امر سلامت، مشارکت داشته باشند تا سلامت جامعه و یک شهرستان تأمین شود.

وی افزود: سطح سواد سلامت مردم در جامعه باید افزایش یابد و از منابع جدید و معتبر شبکه بهداشت استفاده کنند که اگر این امر مهم محقق شود، در پیشگیری از بیماری مؤثر خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: پرونده سلامت الکترونیک مهم است، شهروندان می‌توانند با مراجعه به شبکه بهداشت از خدمات رایگان این عنوان استفاده کنند و به سلامت خود اهمیت دهند.

ذبیحی بیان کرد: ۹ هزار سالمند در شهرستان اردستان وجود دارد و از این حیث به عنوان شهرهای پیر استان محسوب می‌شود، در سال گذشته سالمندان شهرستان بیش از ۳۶۰ هزار قرص کلیسم دریافت کردند.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود ۲۰ هزار نفر در شهرستان اردستان آزمایش قند خون انجام دادند و نزدیک به چهار هزار نفر در این شهرستان مبتلا به بیماری دیابت هستند که ضرورت دارد به این مهم توجه شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۳۳ هزار نفر بالای ۱۸ سال از نظر بیماری‌های فشارخون و قندخون بررسی شدند که از این مجموع ۳۰ هزار نفر از شهر اردستان بودند و ۹۱ درصد مردم بالای ۱۸ سال در این زمینه بررسی شدند.

ذبیحی اضافه کرد: در این بررسی‌ها، حدود ۱۸۲ نفر مشکوک به بیماری دیابت و ۹۹۶ نفر نیز مشکوک به بیماری فشارخون شناسایی شدند همچنین بیش از دوهزار نفر بیماری پیش‌دیابت دارند.

وی تصریح کرد: بیش از چهار هزار خانم میانسال در اردستان از نظر سرطان سینه غربالگری شدند و حدود یک‌هزار نفر از این‌ها حداقل یک مشکل در سینه داشتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان ادامه داد: بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی صورت گرفته که ۲۵۸ مورد اخطاریه دریافت کرده، ۶۱ مورد ارجاع به مراجع قضائی و در ۱۱ مورد نیز پلمب انجام شد.

ذبیحی یادآور شد: سال گذشته بیش از دوهزار کیلوگرم موادغذایی تاریخ گذشته در شهرستان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه شدت بیماری سالک در شهرستان اردستان نسبت به گذشته کاهش یافته، گفت: عملیات مبارزه با مخزن بیماری سالک در مناطق آلوده انجام می‌شود، شهر زواره و مهاباد همراه با روستاهای اطراف آن‌ها کانون بیشتر بیماری سالک هستند که عملیات مبارزه در این مناطق نیز انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تاکید کرد: گزارشاتی به شبکه بهداشت شهرستان رسیده است که متأسفانه عده‌ای واکسن گریز هستند و خانواده‌ها را به عدم واکسیناسیون فرزندان ترغیب می‌کنند که این بسیار خطرناک بوده و موجب شیوع مجدد بیماری‌هایی می‌شود که صدها سال قبل کنترل شدند.

کد خبر 6089374

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران