Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

روزگذشته تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به رقابت با تیم ملی لبنان پرداخت که علی رغم بلیت فروشی به زنان، اجازه ورود به آن ها به ورزشگاه داده نشد. بر اساس تصاویر منتشر شده زنان با داشتن بلیت بازی در دست خود اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند؛ به دنبال این اتفاق تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار مطالبی در صفحه توییتر خود به این موضوع واکنش نشان دادند که در زیر می خوانید:

محمدباقر قالیباف رییس مجلس:

«رفتار غیرمنطقی و دور از شأن در مواجهه با بانوان محترم که ناشی از کاستی‌های مدیریتی و تصمیم گیری‌های شتابزده بود، عموم مردم را متأسف و متأثر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مأمور شده است تا با قید فوریت و با احضار مسئولان خاطی، به این سوء مدیریت رسیدگی کند و زمینهٔ استیفای حقوق بانوان محترم و ارجمند را فراهم نماید.»

محمد صفایی نماینده گناباد:

«رفتار روز گذشته با ⁧‫بانوان‬⁩ حامی تیم ملی در ⁧‫ورزشگاه‬⁩ مشهد، خلاف عفت عمومی و دون شأن فرهنگ ایرانی بود.قاطعانه در مجلس پیگیر موضوع خواهم بود.»

فاطمه قاسم پور نماینده تهران:

«مجموعه بی‌تدبیری‌های وزارت ورزش در بازی ایران و لبنان، موجب نقض کرامت زنانی شد که طبق روال اعلام‌شده، خواستار تماشای بازی بودند. این خطای بزرگ را به وزیر گوشزد می‌کنم و وزیر می‌بایست پاسخگو باشد.»

فاطمه رحمانی نماینده مشهد:

«حواشی پیش آمده برای حضور تماشاچیان و به طور ویژه بانوان دربازی ایران ولبنان، ناشی ازعدم تصمیم قاطع وزارت ورزش است. بارها گفته شده است ایجاد زیرساخت‌های لازم و بسترهای فرهنگی از الزامات حضوربانوان در ورزشگاه است که با درایت و برنامه ریزی دنبال نشده است. وزرات ورزش در این زمینه باید پاسخگو باشد.»

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت:

«ضمن ارادتی که به آقایان وحیدی و سجادی وزرای محترم کشور و ورزش دارم، روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین، در مورد اتفاقات تلخ ⁧‫ورزشگاه‬⁩ ⁧‫مشهد‬⁩ سوال خود را مطرح خواهم کرد. باید یکبار برای همیشه بساط این رفتارهای ناپسند که باعث از بین رفتن اعتماد و ایجاد دستاویز برای ضد انقلاب می‌شود، جمع شود.»

مجتبی توانگر نماینده تهران:

«دختران برای تماشای فوتبال بلیت خریدند ولی سهم‌شان گاز فلفل شد! این اقدامات جز هزینه‌تراشی در داخل و خارج نتیجه دیگری ندارد. در اولین فرصت سوال از وزیر ورزش را ثبت می‌کنم. باید پاسخگوی این حادثه باشد. اگر نمی‌توانید در مدار قانون وظیفه‌تان را انجام دهید بهتر است بروید!»

علی حدادی نماینده ساوجبلاغ:

«در شرایط جنگ ترکیبی که دشمن با فضاسازی و بازی رسانه‌ای تلاش می‌کند به بهانه حقوق بشر فشار را بر کشور افزایش دهد، خودزنی‌هایی مثل اتفاقات روز گذشته در ⁧‫مشهد‬⁩ قابل قبول نیست.
‏مسببان چنین حوادثی عامدانه یا جاهلانه در زمین دشمن بازی می‌کنند.»

علی بابایی کارنامی نماینده ساری:

«موضوع ساده‌ای مثل ورود زنان به استادیوم نباید هر بار تبدیل به بحران امنیتی و اهرم فشار بر کشور شود. مجلس آمادگی دارد تا با قرار دادن این موضوع در چارچوب قانون آن را مرتفع کند.»

محمود احمدی بیغش نماینده شازند:

«وقتی همه توجهات ارکان اصلی یک وزارتخانه ، رنگ یک تیم ورزشی و دغدغه قهرمانی آن باشد ، معلوم است که سطح تصمیم گیری آن تا کجا تنزل پیدا می کند!!!
‏افتضاح ورزشگاه ثامن ، موید بحران های مدیریتی در حوزه ورزش در ماه‌های آتی است. تعلل در استیضاح وزیر ورزش و وزیر کشور زیبنده مجلس نیست.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف بازی ایران و لبنان ورود زنان به ورزشگاه نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری