Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:48:20 GMT

استاندار: ناوگان راهداری هرمزگان بازسازی ونوسازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۸۹۵۲

استاندار: ناوگان راهداری هرمزگان بازسازی ونوسازی می شود

مهدی دوستی شامگاه چهارشنبه در نشستی که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان برگزار شد، در این دیدار با اشاره به ضرورت تکمیل عملیات اجرایی بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله و لایروبی اراضی پایین دست برخی از سدهای استان افزود: در ۲ هفته آینده باید برنامه‌ کامل زمان‌بندی تعمیرات ناوگان به‌منظور تخصیص اعتبار و برنامه‌ریزی اجرایی برای اهداف تعیین شده آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از مدیرکل راهداری هرمزگان و پیمانکار پروژه درخواست کرد، پیش بینی لازم را در خصوص طراحی اتوبوس ویژه برای مقاصد گردشگری و جزایر استان انجام دهند.

در گزارش ارائه شده از سوی یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، بازدید از ادوات لجستیکی این اداره کل از سوی پیمانکار انجام شده است و در ۶ تا هفت ‌ماه آینده، کار بازسازی و نوسازی ناوگان سنگین و نیمه سنگین راهداری استان به اتمام می رسد.

در حال حاضر استان هرمزگان ۱۸۸ دستگاه ناوگان راهداری در اختیار دارد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانداری هرمزگان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانداری هرمزگان هرمزگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استانداری هرمزگان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست کارگروه مولدسازی دارایی‌های دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولدسازی در استان هرمزگان شناسایی شده است.

وی افزود: این املاک در حال حاضر به صورت بالقوه منابعی قائل اتکا هستند اما باید با اجرای دقیق طرح مولد سازی این ظرفیت‌ها بالفعل شوند.

استاندار هرمزگان آب، آموزش، راه و درمان را چهار اولویت اصلی استان هرمزگان معرفی کرد و تاکید کرد: تلاش ما این است که منابع مولدسازی را به نیازهای اساسی استان در ۴ اولویت تعریف شده وصل کنیم و پروژه‌های اولویت دار را با منابع مولد سازی تکمیل کنیم.

دوستی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر مشخص شده است که کدام ملک برای تکمیل کدام پروژه هزینه خواهد شد.

استاندار هرمزگان تصریح‌کرد: حتی اگر ما بتوانیم ۲۰ درصد از املاک در نظر گرفته شده را طی سال جاری مولد کرده و به فروش برسانیم بسیاری از مشکلات حوزه‌ی آب، آموزش، راه و درمان در استان حل خواهد شد.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که کشور در همه دوره‌ها در حوزه منابع و اعتبارات روبرو بوده است مولد سازی بهترین مسیر و تنها مسیری است که می‌توانیم با اتکا به آن خلأهای جدی موجود در چهار حوزه اولویت دار استان را مرتفع کنیم.

کد خبر 6099822

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد سازی در هرمزگان
  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان