Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-03@02:53:46 GMT

فروش «موقعیت مهدی» از مرز ۵ میلیارد تومان عبور کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۸۹۷۰

فروش «موقعیت مهدی» از مرز ۵ میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، با نزدیک شدن به پایان تعطیلات نوروز، فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر و تهیه کنندگی حبیب والی نژاد با استقبال بیش از ۱۵۰ هزارنفر از مخاطبان در سینماها و شهرهای فاقد سینما، از فروش ۵ میلیارد تومان عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در روزهای اخیر و همزمان با تمجید رهبر معظم انقلاب، شاهد افزایش فروش و استقبال از این فیلم سینمایی در سینماهای سراسر کشور بودیم؛ تا جایی که روز گذشته سه شنبه ۹ فروردین، با ۷۰۰ میلیون تومان فروش روزانه، «موقعیت مهدی» پرفروش‌ترین روز اکران خود را سپری کرد.

نکته قابل توجه در اکران این فیلم سینمایی، سهم فروش برابر آن در استان تهران و شهرستان هاست.

سهم فروش «موقعیت مهدی» در استان تهران ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان و در شهرستان‌ها ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان بوده که کمتر فیلمی تاکنون توانسته این سهم فروش برابر در تهران و شهرستان‌ها را تجربه کند.

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» تولید مرکز سیمافیلم و روایت فتح بوده که روایتی متفاوت از زندگی شهید مهدی باکری را به تصویر می‌کشد.

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا و روح‌الله زمانی.

این فیلم تولید مرکز سیمافیلم با مشارکت بنیاد سینمایی روایت فتح است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: موقعیت مهدی فیلم سینمایی موقعیت مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، بهمن اخلاقی گفت: با عنایت به تحقق شعار سال و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اقامتگاه سنتی گل‌سنگ در منطقه دربند شهرستان مهدی‌شهر روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ افتتاح شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا، دارای دو سوئیت اقامتی با ظرفیت ۲۵ نفر است.

بهمن اخلاقی بابیان اینکه اقامتگاه‌ سنتی گل‌سنگ با حجم سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۵ نفر به‌صورت مستقیم در شهرستان مهدی‌شهر فراهم‌شده است.

او افزود: ۲ سوئیت اقامتی، رستوران، کافه و ۸ آلاچیق در محوطه هرکدام به متراژ ۹ مترمربع در این اقامتگاه سنتی در نظر گرفته‌شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: منطقه گردشگری دربند به دلیل آب‌وهوای مطبوع و مناسب، نزدیک بودن به مرکز استان و شهر نمونه بین‌المللی گردشگری شهمیرزاد، مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران در سراسر کشور است.

بهمن اخلاقی بابیان اینکه توسعه تأسیسات گردشگری با مشارکت مردم یکی از سیاست‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان است، افزود: گردشگری یکی از راه‌های توسعه پایدار استان سمنان است و شهرستان مهدی‌شهر در حال حاضر دارای ۶۵ واحد گردشگری شامل هتل، مجتمع بین‌راهی، رستوران سنتی، اقامتگاه‌های بوم گردی و سنتی دارای مجوز است.

در این مراسم مسئولان استانی و شهرستانی ازجمله فرماندار شهرستان مهدی‌شهر، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر، سرپرست حراست و رئیس حوزه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، بخشدار مرکزی مهدی‌شهر، رئیس شورای اسلامی شهر مهدی‌شهر و... حضور داشتند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901594

دیگر خبرها

  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • قلع و قمع تصرفات غیر قانونی در آباده
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • کنایه عباس عبدی به سکوت اصولگرایان درباره مواضع تند مهدی نصیری
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام