Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@13:47:36 GMT

اسکان موقت حدود 540 هزار نفر در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۸۹۸۱

اسکان موقت حدود 540 هزار نفر در اصفهان

سیدعلی معرک‌نژاد مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت کمپ مسافرین نوروزی بیان کرد: امسال براساس مصوبات ستاد استانی کرونا و مصوبات ستاد تسهیلات شهر اصفهان، چند اولویت اسکان موقت از جمله هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، کلاس‌های مدارس آموزش و پرورش،  منازل استیجاری، خوابگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و کمپ‌های گردشگری و روباز فدک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این موضوع که تا شب گذشته ۵۴۱ هزار و ۷۲۴ نفر را در ستاد تسهیلات شهر اصفهان اسکان موقت دادیم، خاطرنشان کرد: به این عدد حدود ۳۷ درصد اضافه می‌شود زیرا براساس نظرسنجی‌ها و تحقیقات پژوهشی ۳۷ درصد مسافران در منزل اقوام و خویشاوندان خود اقامت می‌کنند.

معرک‌نژاد افزود: شب گذشته ۴۰ هزار و ۵۹۲ نفر مسافر داشتیم که اسکان داده شدند، تا این لحظه مشکلی از جهت اسکان مسافرین نوروزی در شهر اصفهان نداشتیم، تمهیدات لازم از قبل پیش‌بینی شده، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه‌ها به عنوان مکان‌های اضطراری برنامه‌ریزی شده و در مدار خدمت به مسافرین نوروزی قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در پایان گفت: کمپ گردشگری فدک تا حداکثر ۳ هزار خودرو گنجایش دارد ولی با توجه به شرایط آب و هوایی و برودت هوا، گاهی اسکان در فضای روباز مشکل است و ما به صورت مدیریت شده، مسافران را به اماکن سرپوشیده با امکانات کامل هدایت کردیم و افرادی که با سامانه ۱۳۷ تماس می‌گیرند به مناطق مختلف ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۴/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: سامانه 137 اسکان نوروزی باغ فدک جاهای دیدنی اصفهان اسکان اصفهان اسکان مسافران اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله