Web Analytics Made Easy - Statcounter

فارس: حدود ۲۴ ساعت پس از اتفاقات جنجالی دیدار روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل لبنان، محسن معتمد کیا، مشاور رسانه ای وزیر ورزش به این موضوع واکنش نشان داد.   معتمد کیا عنوان کرد: ٢۴ ساعت پس از اتفاقات بازی مشهد همچنان انتقادهای مختلفی مطرح است. یک سو دلسوزان و هوادارانی هستند که نجیبانه همواره پشتیبان ورزش بوده‌اند و سوی دیگر معدود افرادی که بعنوان مسببان وضع موجود در فوتبال، به جای عذرخواهی و پاسخگویی از همین مردم نجیب، مثل همیشه مدعی‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و خودشان را «قربانی» جا زده و ابایی هم برای گرا دادن به فیفا و AFC ندارند.   وی ادامه داد: فدراسیون به عنوان متولی فوتبال کشور از مدت‌ها قبل درخواست برگزاری بازی را در مشهد مطرح کرد و با وجود تجربه کم در برگزاری بازی‌های فوتبال ملی در خارج از تهران، با پیگیری فدراسیون این بازی به مشهد منتقل شد. در این بین نحوه بلیت‌فروشی، مشکلات عدیده در سامانه اعلامی فدراسیون، رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی، حضور بیش از ظرفیت اعلام شده در استادیوم و ... مشکلات زیادی را برای هواداران ایجاد کرد.   مشاور وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از ورود تماشاگران خانم به استادیوم‌هاست؛ سیاستی که در بازی قبلی تیم ملی اجرا شد و می‌تواند با رفع نواقص به الگویی برای سایر بازی‌ها تبدیل شود. فدراسیون فوتبال موظف است با بررسی اتفاقات رخ‌داده در بازی دیروز و دلجویی از افرادی که بدلیل ضعف‌ فدراسیون فوتبال در ساماندهی برگزاری بازی، دچار صدمه مادی و معنوی شدند، از آنها دلجویی کند. بزودی نتیجه خدمت مردم عزیز و رسانه‌ها ارائه خواهد شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند