Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:02:37 GMT

ضرورت برقراری منظم پروازهای فرودگاه پارس‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۰۰۹

ضرورت برقراری منظم پروازهای فرودگاه پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جابر جهان‌بین عصر امروز در نشست با مدیر فرودگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: برای جهش صنعتی و گردشگری با سرمایه‌گذاران متعددی مذاکره کرده‌ایم اما به‌دلیل نبود پروازهای منظم و بعد مسافت، امکان حضور آن‌ها فراهم نشده است.

وی بر ساخت و تجهیز جایگاه سوخت و اختصاص واحد سوخت‌رسانی فرودگاه تاکید کرده و افزود: مردم انتظار دارند مصوبات صورت‌پذیرفته در این زمینه محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقراری مجدد پرواز تهران - پارس‌آباد از ۲ هفته آتی

محمد قصابی، مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل نیز در این نشست از برقراری مجدد پرواز تهران - پارس‌آباد به‌صورت هفته‌ای ۲ بار، از ۲ هفته آتی خبر داد و بیان کرد: در وقفه‌ای که به‌دلیل شرایط ناوگان هوایی ایجاد شده بود، از فرصت استفاده و سیستم روشنایی فرودگاه را که یکی از اساسی‌ترین نیازهای استاندارد فرودگاه‌ها است را اجرا می‌کنیم.

وی به پیگیری مصوبات در خصوص جایگاه سوخت‌رسانی و افزایش تعداد پروازها اشاره کرد و گفت: فرودگاه پارس‌آباد به‌عنوان اولین فرودگاه استان اردبیل، دارای اهمیت ویژه برای استان است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار پارس آباد فرودگاه پارس آباد پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد

عکس آرشیوی است.

به گزلرش «تابناک» به نقل از ایرنا از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده با اعلام این خبر گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد