Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@10:14:50 GMT

افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۰۴۸

افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان حکیم سرخس

بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان لقمان سرخس با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس امور بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان لقمان حکیم سرخس بازدید و بخش سی تی اسکن این بیمارستان را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجهیز بخش سی تی اسکن بیمارستان لقمان با مشارکت بخش دولتی و آستان قدس رضوی و با هزینه‌ای افزون بر ۴۵ میلیارد ریال انجام شده است.

 معاون رئیس جمهور و رئیس امور بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به شهرستان مرزی سرخس با جمعی از مردم و تولیدکنندگان این شهرستان به صورت چهره‌به‌چهره دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت و دستور رسیدگی به مشکلات را صادر کرد.

معاون رئیس جمهور فردا پنجشنبه به شهرستان فریمان سفر می‌کند که دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، حضور در آئین کلنگ زنی پروژه مسکن ملی ۹۰۰ واحدی فریمان، دیدار مردمی و افتتاح کارخانه پیستون ایران خودرو در شهرک صنعتی کاویان از برنامه‌های قاضی زاده در فریمان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور بیمارستان لقمان بخش سی تی اسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نقی کریمی، رئیس شورا و ساسان ابراهیم‌زاده، عضو شورای شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.   این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • باید برای افزایش تولید نگاه‌ها ‌به خلیج فارس جذب شو‌د + فیلم
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور