Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر ورزش و جوانان نسبت به اتفاقات پیش آمده در بازی ایران و لبنان واکنش داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اتفاقات پیش آمده درباره ورود تماشاگران به ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد در جریان دیدار ایران و لبنان و البته تصاویری که پیرامون زنان طرفدار فوتبال منتشر شده، حواشی زیادی ایجاد کرده.

در این باره مقامات زیادی در کشور واکنش نشان دادند اما وزارت ورزش و جوانان از روز گذشته هیچ واکنشی به ماجراهای پیش آمده نداشت تا اینکه محسن معتمدکیا، مشاور رسانه‌ای وزیر رشته توییتی را در این خصوص منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مشاور وزیر ورزش نوشت: «‏٢۴ ساعت پس از اتفاقات بازی مشهد همچنان انتقادهای مختلفی مطرح است. یک سو دلسوزان و هوادارانی هستند که نجیبانه همواره پشتیبان ورزش بوده‌اند و سوی دیگر معدود افرادی که بعنوان مسببان وضع موجود در فوتبال، به جای عذرخواهی و پاسخگویی از همین مردم نجیب، مثل همیشه مدعی‌اند ‏و خودشان را «قربانی» جا زده و ابایی هم برای گرا دادن به فیفا و AFC ندارند. فدراسیون بعنوان متولی فوتبال کشور از مدت‌ها قبل درخواست برگزاری بازی را در مشهد مطرح کرد و با وجود تجربه کم در برگزاری بازی‌های فوتبال ملی در خارج از تهران، با پیگیری فدراسیون این بازی به مشهد منتقل شد.»   او ادامه داد: «‏در این بین نحوه بلیت‌فروشی، مشکلات عدیده در سامانه اعلامی فدراسیون، رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی، حضور بیش از ظرفیت اعلام شده در استادیوم و ... مشکلات زیادی را برای هواداران ایجاد کرد.»   معتمدکیا سیاست وزارت ورزش در قبال این حواشی را اینطور بیان داشت: «‏سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از ورود تماشاگران خانم به استادیوم‌هاست؛ سیاستی که در بازی قبلی تیم ملی اجرا شد و می‌تواند با رفع نواقص به الگویی برای سایر بازی‌ها تبدیل شود.»   مشاور وزیر ورزش نوشت: «‏فدراسیون فوتبال موظف است با بررسی اتفاقات رخ‌داده در بازی دیروز و دلجویی از افرادی که بدلیل ضعف‌ فدراسیون فوتبال در ساماندهی برگزاری بازی، دچار صدمه مادی و معنوی شدند، از آنها دلجویی کند. به زودی نتیجه خدمت مردم عزیز و رسانه‌ها ارائه خواهد شد.»   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود