Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع معظم تقلید گفت: بایستی برنامه ریزی و فرهنگ سازی شود تا سفرها در طول سال انجام گرفته و تلفات جاده ای به حداقل ممکن برسد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله "جعفر سبحانی" در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین آغاز سال جدید اظهار داشت: در این ۴۰ سال که از انقلاب می گذرد مردم خیلی نجابت به خرج داده‌اند شهید داده‌اند و همواره نیز در صحنه بوده اند، ان شاءالله خداوند توفیق تان دهد تا بهترین خدمت به مردم ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :آنچه که مسلم است اغلب مردم می‌خواهند در ایام نوروز سفر کنند پس بایستی فرهنگ سازی شود که سفرها در طول سال انجام شده تا شاهد تصادفات و تلفات کمتری باشیم.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه حفظ جان مردم بر دوش پلیس است، تصریح کرد: اقدامات انتظامی کشور بسیار مطلوب است، بایستی در راستای کاهش تصادفات و تلفات اتاق فکری تشکیل و با برنامه‌ریزی صورت گرفته و اطلاع رسانی دقیق از طریق رادیو و تلویزیون کاهش تصادفات صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: هشدار آیت الله سبحانی: عده ای از طلاب به دلیل تامین نشدن عائله شان در فکر انصراف از حوزه هستند

سخنان آیت‌الله سبحانی خطاب به رییس جمهور درباره «مونوریل»

سردار "حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی کشور نیز در سخنانی اظهار داشت: همکارانم از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان پانزدهم فروردین ۱۴۰۱ در آماده باش نوروزی قرار دارند.

وی افزود: برای این ایام جلسه شورای عالی ترافیک با حضور ریاست محترم جمهور تشکیل و تصمیمات خوبی صورت گرفته است، همچنین هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه برای ایام نوروز انجام شده است.

فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه در نوروز امسال حجم سفرها نسبت به ۲ سال گذشته بیشتر شده است تصریح کرد: گرچه ۵۰ درصد مسافرت‌ها در این ایام بیشتر شده اما خوشبختانه شاهد کاهش ۲۰ درصدی جانباختگان هستیم.

سردار اشتری افزود: با همکاری مردم تصادفات و تلفات کاهش محسوسی داشته اما حتی یک حادثه نیز زیاد است، پلیس تا پایان تعطیلات در آماده باش قرار داشته و توصیه ما به مردم این است که بازگشت سفر خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

سردار اشتری با بیان اینکه در طول سال بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم اعم از صدور گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت و غیره ارائه می‌شود تصریح کرد: امسال موضوع هوشمند سازی پلیس و ارائه خدمت الکترونیکی را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادیم تا شاهد سرعت و دقت بیشتری در امر خدمت رسانی به مردم باشیم.

21219

کد خبر 1617130

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتظامی کشور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در آیین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر اظهار داشت: همانطور که مردم با ستارگان شمال، جنوب، شرق و غرب را پیدا می کنند، روحانیت نیز همچون چراغی هستند که راه به مردم نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان داشت: امام هادی(ع) می فرمایند که اگر در زمان غیبت علما نبودند که از مکتب اهل بیت دفاع کنند و شیعیان را از دام ابلیس نجات دهند، همه مرتد می شدند. امروز سکان شیعیان به دست علما است و آنان را از غرق شدن در ابتذال رفتاری نجات می دهند.

وی با بیان اینکه علما بالاترین و ارزشمندترین انسان ها هستند ابراز داشت: این مقام عالم هست، عالمی که درس می خواند و اهل تهذیب است، پیراسته از رذائل اخلاقی و اهل خدمت به اسلام و مسلمین و در شرایط کنونی انقلابی و پیرو ولایت فقیه است‌ و مجاهدت در راه اسلام به هر شکل ممکن انجام می دهد، این عالم با این درجه اگر خانواده در کنار او نباشد دچار چالش می شود بنابراین خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه یکی از نعمت های الهی برای علما همسران خوب است گفت: اگر همسران علما اهل خدمت به مسائل دینی باشند درجه کار بالاتر است‌.

کد خبر 6093936

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • توصیه مهم یک مرجع تقلید به مسئولان؛ به نام دین حرفی نزنید!
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • مادر روحانی شهید «حبیب الله رضایی» آسمانی شد
  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • عشق معلمی دَربیابان
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند