Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت ورج، از جمله این بهبودها، توانایی گوش دادن به پیام در حین خواندن چت‌های دیگر و پخش پیام‌ها با سرعت ۱.۵ یا ۲ برابر به همان صورت، است.

تجربه ضبط پیام‌ها نیز در حال بهبود است. واتس‌اپ اکنون به شما امکان می‌دهد در ضبط پیام خود مکث کرده و آن را دوباره ادامه بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اگر به این فکر می‌کنید که بعدا چه بگویید یا اگر نیاز به یک مکالمه کوتاه در زندگی واقعی دارید، نیازی به ایجاد شکاف‌های سکوت زیادی ندارید. همچنین می‌توانید قبل از ارسال پیام به آن گوش دهید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی پیامی را قطع نکرده‌اید یا چیزی را که نمی‌خواهید وارد نکرده‌اید.

همچنین یک بهبود زیبایی‌شناختی جزئی هم وجود دارد. به جای اینکه فقط از یک خط برای نشان دادن پیشرفت پخش پیام صوتی خود استفاده کنید، واتس‌اپ اکنون از شکل موج پیام واقعی برای پیام صوتی ارسالی و همچنین پیام صوتی دریافتی استفاده می‌کند. به‌علاوه، واتس‌اپ می‌تواند به خاطر بیاورد که در زمان توقف پخش کجا بودید و به شما اجازه می‌دهد دوباره از آن نقطه شروع به پخش کنید تا مجبور نباشید دوباره به یک پیام گوش دهید.

بیشتر بخوانید:

امکان افزایش قابل‌ توجه حجم فایل‌های ارسالی در واتس‌اپ

این پیشرفت‌ها احتمالا مورد استفاده زیادی قرار خواهند گرفت. واتس‌اپ می‌گوید که کاربران روزانه به طور متوسط ۷ میلیارد چت صوتی ارسال می‌کنند. در حالی که برخی از ویژگی‌های مشابه قبلا در سایر برنامه‌ها موجود بود.

کد خبر 666853 برچسب‌ها واتس آپ- پیام رسان اینترنت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: واتس آپ پیام رسان اینترنت واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • بروزرسانی بزرگ واتس‌آپ در راه است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • تغییراتی در چشم که باید نگران تان کند!
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه