Web Analytics Made Easy - Statcounter

خط توییت خبرنگار سرشناس ایتالیایی علیه فوتبال ایران از تهران داده شده است!

در پی اتفاقات تلخ مشهد عده‌ای از داخل ایران تلاش می‌کنند به شایعه حذف تیم ملی از جام جهانی در فضای مجازی دامن بزنند.

به گزارش طرفداری، اتفاقات تلخ مشهد فوتبال ایران را به خطر انداخته است و هر لحظه احتمال دارد فیفا که پیش از این هشدار داده بود بازی های تیم ملی ایران حتماً باید در حضور بانوان برگزار شود، فدراسیون ما را بابت آنچه در جریان بازی ایران و لبنان رخ داد، تعلیق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این وسط عده‌ای در تلاش هستند موضوع تعلیق فدراسیون فوتبال را به تیم ملی هم ربط بدهند و این نگرانی را ایجاد کنند که احتمال دارد فیفا تیم ملی فوتبال ایران را هم از جام جهانی کنار بگذارد.

بعد از عزل موقت شهاب عزیزی خادم و حذف دو نایب‌رئیس غیر قانونی او عده‌ای که منافعشان به خطر افتاده، ابتدا تلاش کردند از طریق داریوش مصطفوی و پخش ادعاهای مصطفوی در یک برنامه تلویزیونی داخلی و بازپخش هدفمند آن از یک شبکه فارسی زبان اروپایی، سعودی فوتبال ایران را در آستانه تعلیق قرار بدهند. سپس در ادامه یکی از مشاوران جنجالی رئیس معزول فدراسیون فوتبال که سابقه ایجاد تنش را دارد با ارائه گزارشی به فیفا ادعا کرد عزل موقت شهاب عزیزی خادم و حذف دو نایب رییس غیرقانونی فدراسیون با دخالت غیر فوتبالی ها در هیات رییسه بوده و فیفا هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا دستور داد پرونده ایران را جداگانه بررسی کند و در دستور جلسه آتی اش قرار بدهد.

حالا اما مشاور جنجالی خواب تازه‌ای برای فوتبال ایران دیده و از طریق برخی عوامل خود این شایعه را در فضای مجازی پخش کرده که به خاطر اتفاقات تلخ مشهد، تیم ملی هم از حضور در جام جهانی محروم می‌شود. حتی یکی از خبرنگارانی که با این مشاور جنجالی ارتباط دارد، این خبر را در اختیار یک خبرنگار معروف ایتالیایی قرار داده و او هم ماجرای احتمال حذف ایران از جام جهانی را توییت کرده است.

این گروه که منافعشان به خطر افتاده شب گذشته ابتدا تلاش کردند این دروغ را در رسانه‌های داخل ایران پخش کنند که فیفا ایران را هم مثل روسیه از جام جهانی حذف می کند. صبح امروز هم همین افراد به برخی عوامل خود در صدا و سیما که جزو سپر رسانه‌ای گروه رانده شده از فدراسیون بودند خط دادند در صفحه های شخصی خود این ترس را به جان اهالی فوتبال بیاندازند که احتمال حذف تیم ملی از جام جهانی وجود دارد و حالا هم از طریق ارائه خبرهای جعلی به خبرنگاران خارجی در فضای مجازی علیه تیم ملی جریان سازی می‌کنند تا اهالی فوتبال اینگونه تصور کنند که رفتن مشاوران پرتعداد و بی‌ثمر رئیس معزول فدراسیون باعث شده تیم ملی آسیب ببیند و حالا در خطر حذف از جام جهانی باشد اما اصل ماجرا چیز دیگری است؛ به گفته یک منبع آگاه اگر فیفا تصمیم به برخورد جدی با فوتبال ایران بگیرد احتمال تعلیق فدراسیون فوتبال به مراتب بیشتر از احتمال حذف تیم ملی از جام جهانی است چرا که تیم ملی ایران سهمیه حضور در جام جهانی را از طریق رقابت به دست آورده و فیفا معمولاً هیچ تیمی را اینگونه تنبیه یا جریمه نمی کند.

ماجرای حذف روسیه از رقابت‌های انتخابی جام جهانی با داستان تیم ملی فوتبال ایران زمین تا آسمان تفاوت دارد. روس‌ها به دلیل جنگ کنار گذاشته شدند، همانطور که یوفا در سال ۱۹۹۲ یوگسلاوی سابق را به دلیل جنگ از یورو کنار گذاشت.

تیم ملی فوتبال ایران و ملی پوشان ما در رقابت های انتخابی جام جهانی سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست آوردند و احتمالش خیلی ضعیف است که فیفا بخواهد برای تنبیه فوتبال ایران تیم ملی ما را از جام جهانی حذف کند.

تعلیق فدراسیون فوتبال ایران به دلیل بی توجهی به هشدارهای فیفا و راه ندادن بانوان به ورزشگاه یا محروم کردن تیم ملی از امتیاز میزبانی تنبیه های احتمالی فیفا برای فوتبال ایران است و این دو موضوع هیچ ربطی به تیم ملی و حضورش در جام جهانی ندارد.

البته سران فدراسیون فوتبال مدعی هستند ناظر فیفا و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش خود از آنچه در مشهد اتفاق افتاد را به نفع فوتبال ایران نوشته‌اند و به فیفا توضیح داده‌اند فدراسیون فوتبال در ماجرایی که برای بانوان پیش آمد بی‌تقصیر بوده و به همین دلیل بعید است فیفا فدراسیون را با حکم تعلیق تنبیه کند و احتمالاً به همان محروم کردن تیم ملی از امتیاز میزبانی در بازی های بین المللی بعدی و جریمه سنگین مالی بسنده خواهد کرد.
فیفا پیش از این هم به فدراسیون فوتبال ایران هشدار داده بود راه ندادن بانوان به ورزشگاه تبعات دارد.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تیم ملی ایران در سید سوم جام جهانی 2022 + آخرین سیدبندی وضعیت محمد صلاح لحظاتی قبل از پنالتی زدن مقابل سنگال / عکس روز روایت یک بانوی هوادار تیم ملی از پشت در ماندن: حس کردم تیم ملی متعلق به من نیست زلاتان: همه ناامید و ناراحتیم؛ هرکس دوست دارد در جام جهانی بازی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حذف تیم ملی از جام جهانی فدراسیون فوتبال تعلیق فدراسیون فوتبال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شهداب یزد که در این فصل نتوانست عنوان قهرمانی لیگ را به دست بیاورد حالا با تدابیر مدیریت این باشگاه در آستانه گرفتن میزبانی جام باشگاه های آسیا است.

به همین منظور میلاد تقوی و وحید مرادی رییس و نایب رئیس فدراسیون والیبال سه شنبه به یزد سفر خواهند کرد تا در دیدار با استاندار یزد و امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد درباره میزبانی جام باشگاه های آسیا صحبت کنند.

احتمالا سه شنبه پس از جلسه فدراسیون با مسئولان یزد خبر میزبانی این شهر اعلام خواهد شد تا باشگاه شهداب یزد برای سومین سال پیاپی و این بار به عنوان میزبان در جام باشگاه های آسیا شرکت کند.

این میزبانی می تواند بهترین خبر برای هواداران تیم شهداب یزد باشد که پس از دو سال ناکامی بالاخره عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست بیاورند و یکی از اهداف بلند مدت خود از زمان تشکیل این باشگاه برسند و هم انتقام فینال لیگ برتر را از فولاد سیرجان ایرانیان بگیرند. البته در این مسیر تیم ناگویا ژاپن نیز حضور دارد که احتمالا تا شهریور ماه که آغاز این جام است انتقال نیمیر عبدالعزیز هلندی را قطعی کرده است.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران