Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:10:31 GMT

۸۴۰۰ مسافر نوروزی از فرودگاه ارومیه تردد کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۳۵۹

۸۴۰۰ مسافر نوروزی از فرودگاه ارومیه تردد کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا احمدی در این زمینه افزود: از این تعداد مسافر، ۶ هزار و ۹۷۷ را مسافران داخلی تشکیل می‌دهند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۲۴ درصدی همراه است.

وی ادامه داد: همچنین در بخش مسافر خارجی نیز هزار و ۴۲۳ مسافر از طریق این فرودگاه تردد داشتند که این تعداد نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: این میزان مسافر در این مدت در مجموع با ۸۶ پرواز ثبت شده رفت و برگشت در فرودگاه ارومیه تردد کردند.

احمدی بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی، ارگان‌ها و نهادهای مستقر در فرودگاه برای خدمت رسانی مطلوب به مسافران و مراجعان در تمام ایام به خصوص نوروز در آمادگی کامل بسر برده و دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا بویژه در ایام پر ترافیک نوروز با جدیت رعایت می‌شود.

معاون عملیات هوانوردی فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی اضافه کرد: میز ارتباطات مردمی جهت رفاه و پاسخگویی سریع به مسافران نیز در سالن ترمینال پروازی راه‌اندازی شده است.

کد خبر 5456368

منبع: مهر

کلیدواژه: فرودگاه ارومیه مسافر نوروزی رضا احمدی ویروس کرونا بوشهر مسافران نوروزی گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف سفرهای نوروزی نوروز آمار کرونا گرگان ایلام خراسان رضوی خرم آباد جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد

دریافت 56 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد.

کد خبر 6090129

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس