Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، لو دریان در مصاحبه‌ای با خبرنگار این شبکه مدعی شد که در مذاکرات در استانبول «هیچ چیز جدید» و «هیچ پیشرفتی» وجود ندارد.

او می‌گوید، اختلاف‌ها همچنان به قوت خود باقی است و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهوری روسیه هنوز مایل است دیکته خود را بر اوکراین تحمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه فرانسه همچنین گفت که ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، خواهان ارائه برخی تضمین‌های امنیتی به کشورش است و در حال حاضر چنین چیزی در گفت‌وگو وجود ندارد.

لو دریان افزود: «ما خواهان آتش‌بس در اسرع وقت هستیم، اما در عین حال، به ارائه تسلیحات دفاعی و قانونی به اوکراین ادامه خواهیم داد، زیرا این امر ضروری است. ما می‌خواهیم جنگ متوقف بشود و می‌خواهیم بدون آنکه وارد آن شویم چنین شود.»

لحظه به لحظه با آخرین گزارش‌ها و تصاویر جنگ روسیه - اوکراین

لو دریان در مورد شرایط شهر ماریوپل اوکراین که محاصره شده، گفت: «اگر روسیه مایل به انجام برخی حرکات است، باید به محاصره پایان دهد؛ به ویژه در ماریوپل. آنها باید دست از محاصره این شهر را بردارند. باید اجازه دسترسی به ماریوپل را برای اهداف بشردوستانه بدهند تا کمک‌های انسان‌دوستانه بتواند به مردم برسد و همچنین مردم ماریوپل آزادانه تردد کنند.»

لو دریان در پایان گفت: «بنابراین این به ما امکان می‌دهد حداقل اعتبار را به اظهارات روسیه بدهیم.»

کد خبر 666857 برچسب‌ها صلح روسیه - اوکراین روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه اوکراین ولودیمیر زلنسکی فرانسه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: صلح روسیه اوکراین روسیه ولادیمیر پوتین روسیه اوکراین ولودیمیر زلنسکی فرانسه لو دریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس

دیوید کامرون با بیان این ادعا که پیشنهاد مطرح شده «سخاوتمندانه» است، گفت: «امیدوارم حماس این پیشنهاد را بپذیرد.»

وی اضافه کرد: «صادقانه بگویم، تمام فشارها و همه چشم ها در جهان امروز باید معطوف به حماس باشد و به آن‌ها بگوید این پیشنهاد را بپذیرید.»

وزیر امور خارجه انگلیس همچنین ادعا کرد که تحقق راه حل موسوم به دو دولتی تنها راه تضمین امنیت پایدار در منطقه است.

وی با بیان اینکه «حماس طرفدار راه حل دو دولتی نیست و فقط به راه‌حل بدون اسرائیل فکر می‌کند» در اظهاراتی مداخله جویانه خواستار خروج رهبران حماس و کسانی شد که در عملیات هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) مشارکت داشتند.

وزیر امور خارجه انگلیس در عین حال از هفت دهه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین چشم‌پوشی و ادعا کرد که پذیرش راه حل دو دولتی در سایه عملیات طوفان الاقصی برای تل‌آویو دشوار است.

وی گفت: این کار سیاستمداران است که استدلال کنند امنیت منطقه با تحقق راه‌حل دو دولتی، بهتر تضمین خواهد شد.

وزیر امور خارجه انگلیس همچنین با تکرار مواضع جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد تا زمانی که همه گروگان‌ها (اسرای اسرائیلی) آزاد نشوند، درگیری‌ها نیز پایان نخواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد
  • وزیر خارجه فرانسه در مصر: از اسرائیل می‌خواهیم به رفح حمله نکند
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • باکو ادعای فرانسه درباره حمایت از تجزیه طلبان را رد کرد
  • تحولات اوکراین| زلنسکی ناتو را به بدقولی متهم کرد
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟