Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:19:56 GMT

کرایه تاکسی و اتوبوس گران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۵۰۶

کرایه تاکسی و اتوبوس گران می‌شود

داود نوری، سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای تسریع حمل و نقل شهروندان زنجانی، اتوبوس ویژه از سه راه امجدیه به آرامستان راه‌اندازی شده است.

 سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری با اشاره به اینکه فعلا اتوبوس ویژه آرامستان روزهای پنج‌شنبه و جمعه فعال است، اضافه کرد: در صورت استقبال فعالیت این اتوبوس‌ها دائمی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس نیز گفت: نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس به شورا ارائه و مصوب شده و برای تصویب نهایی به فرمانداری ارسال شده است.

نوری با بیان اینکه در افزایش نرخ کرایه به سمت و سوی استفاده شهروندان از کارت شهروندی رفته‌ایم، اضافه کرد: نرخ کرایه‌ها در حدود 30 درصد افزایش خواهد یافت.

 سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و 27 دستگاه ملکی شهرداری فعال است، افزود: اخیرا 18 دستگاه اتوبوس از وزارت کشور خریداری شده و برنامه برای خرید 36 دستگاه مینی بوس را هم داریم.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری زنجان با اشاره به اینکه با افزایش این اتوبوس‌ها مشکلی در حمل و نقل نخواهیم داشت، گفت: تلاش شده اتوبوس‌ها بر اساس استقبال و استفاده مردم در نقاط مختلف راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: حمل و نقل شهرداری زنجان اتوبوس تاکسی کارت شهروندی سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست