Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:09:12 GMT

جان سالم به در بردن صخره نورد پس از پاره شدن چتر نجاتش + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۶۸۵

جان سالم به در بردن صخره نورد پس از پاره شدن چتر نجاتش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

ویدئویی که لحظه پاره شدن چترنجات این صخره نورد حین پرش در هوا را به تصویر می‌کشد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. این اتفاق موجب شد صخره نورد پس از سقوط روی یک تخته سنگ برای مدت حدود یک ساعت در همانجا گرفتار شود.

«جانی دیجیولیوس» که یک ورزشکار پرنده است به همراه یک گروه در حال تجربه پرش هیجان انگیز دیگری بود که حین پرش ناگهان چتر نجات او در هوا پاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئویی که خود جانی تهیه کرده در حالی که او آماده پرش از لبه صخره به پایین است صدایش شنیده می‌شود که می‌گوید: «سه، دو، یک، می بینمت...».

اما لحظاتی بعد جانی هنگامی که پایش به عقب خم می‌شود و در تلاش برای به دست آوردن تعادل خود است متوجه می‌شود دچار مشکل شده است. او متوجه می‌شود که چترذ نجاتش پاره شده و به دردسر بزرگی افتاده است. لحظاتی پس از سرخوردن در هوا (به سمت پایین رفتن)، او به قسمت دیگری از یک صخره برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید

پدیدار شدن یک حلقه در آسمان هند! + فیلم

جانی با به اشتراک گذاشتن این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: «برای نمایش این ویدئو (انتشار) مردد بودم، اما خوشبختانه بدون هیچ آسیبی از آن خارج شدم (جان سالم به در بردم). من آخرین پرنده از گروه ۳۰ نفره بودم. یکی از بزرگترین ترس ها، چرخش ۱۸۰ درجه‌ای به هنگام بازشدن چتر نجات است. مواردی مانند وضعیت بدن، کوله یا باد می‌تواند باعث آن شود.»

خوشبختانه جانی در این حادثه بدون آسیب جدی جان سالم به در برد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بیننده داشته و بیش از ۴ هزار لایک دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از اینکه این پرنده جوان از این حادثه جان سالم به در برد ابراز خوشحالی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط از ارتفاع اخبار حوادث نجات از مرگ چتر نجات جان سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!

به گزارش "ورزش سه"، در فصل جاری لیگ برتر فقط در دو مسابقه رفت و برگشت دربی پایتخت از تکنولوژی ویدئویی برای داوران استفاده شد و هیچ مسابقه دیگر در رقابت‌های داخلی به این سیستم مجهز نبود، اما این استثنا برای جدال استقلال و پرسپولیس از فصل بعد برداشته می‌شود.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار ما کسب کرده، دیگر در تک بازی‌ها از وی‌ای‌آر استفاده نخواهد شد و مثل این فصل که دربی با تکنولوژی داور ویدئویی انجام گرفت و سایر بازی‌ها بدون این سیستم بود، چنین اتفاقی نمی‌افتد.

باید تمام ورزشگاه‌های فوتبال ایران که میزبان لیگ برتر هستند، به سیستم تکنولوژی کمک داور ویدئویی تجهیز شوند تا بدون استثنا در همه بازی‌ها از این سیستم بهره ببریم.

مقرر شده بود در اوایل اردیبهشت ماه کلاس وی‌ای‌آر برای داوران لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود که فیفا زمان برگزاری این دوره آموزشی را به تعویق انداخت و قرار است در آینده این اتفاق بیفتد و داوران ایرانی پای کلاس مدرسین فیفا بنشینند.

همچنین احتمال استفاده از وی‌ای‌آر در فینال جام حذفی نیز رد شد و چنین اتفاقی نمی‌افتد؛ چراکه تا زمان تجهیز همه ورزشگاه‌ها به این سیستم، برای یک بازی خاص از وی‌ای‌آر استفاده نمی‌شود و کمیته داوران فدراسیون فوتبال روی این موضوع تاکید جدی دارد.

گفتنی است مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش اعلام کرد 6 دستگاه وی‌ای‌آر وارد ایران شده که این دستگاه‌ها از کشور چین بوده ولی هنوز مورد استفاده قرار نگرفته است.

دیگر خبرها

  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • بالا بردن جام قهرمانی آسیا توسط ستاره فوتسال (فیلم)
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • کشف گاز متان در سیاره سرخ
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد