Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:59:39 GMT

تساوی و سقوط یک پله‌ای خوشه طلایی ساوه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۶۸۶

تساوی و سقوط یک پله‌ای خوشه طلایی ساوه

در هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم خوشه طلایی ساوه  میزبان تیم خیبر خرم آباد بود و به تساوی با این تیم رضایت داد.

دراین دیدار که از ساعت شانزده و پانزده دقیقه امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد نماینده لیک یکی فوتبال استان مرکزی با نماینده لرستان در تساوی عدد یک بازی را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساوجی‌ها با این تساوی و یک رده سقوط در جدول رده بندی لیگ دسته اول تا پایان هفته بیست و سوم با ۳۱ امتیاز نهم شدند.

در این فصل از بازی‌های لیگ دسته یک باز هم خوشه طلایی مجبور شده بازی‌ها را خارج از خانه بازی کند که بازی این هفته هم درهمین شرایط و خارج از خانه برگزارشد.

نامناسب بودن چمن مجموعه شهید چمران ساوه در دو فصل گدشته، بار‌ها موجب خانه به دوشی خوشه طلایی تیم لیگ دسته یکی فوتبال ساوه و سلب حق میزبانی از آن‌ها شده و این در حالیست که کار بازسازی این مجموعه متوقف مانده است.

اوایل بهمن ماه سال گذشته با جدایی داوود مهابادی سرمربی سابق از خوشه طلایی، وحید بیاتلو که فصل گذشته هدایت خوشه طلایی را بر عهده داشت به این تیم برگشت و مجدد سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.

خوشه طلایی ساوه چند روز مانده به نوروز سال ۱۴۰۱ با اعلام مدیرعامل این باشگاه از ادامه‌ی مسابقات لیگ فوتبال دسته یک کشور انصراف داد، اما دوباره به گردونه بازی‌ها برگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خوشه طلایی ساوه لیگ دسته اول خوشه طلایی لیگ دسته دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خیز بلند نساجی برای بقا در لیگ/ فولاد به لبه پرتگاه سقوط کرد
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳