Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:19:46 GMT

برگزاری جشنواره بادبادک‌ها در زرین‎شهر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۶۹۱

برگزاری جشنواره بادبادک‌ها در زرین‎شهر

شهردار زرین‌شهر گفت: ۱۲ فروردین‌ماه ساعت ۱۰ جشنواره بادبادک‌ها با حضور خانواده‌ها و مسافران نوروزی در پارک کوهستان سردار شهید حسین قجه‌ای برگزار خواهد شد.

حسین اسماعیلی‌احمدی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: توسعه زندگی شهر نشینی سبب شده تا زندگی برای شهروندان به‌مراتب راحت‌تر از گذشته تأثیرات دیگری نیز بر زندگی شهرنشینی داشته به‌گونه‌ای که استفاده روزافزون از تکنولوژی سبب انزواطلبی و کاهش شادی و شادابی در شهرهای مختلف جهان شده و این در حالیست که یکی از مهم‌ترین معیارهای اندازه‌گیری پیشرفت شهرها، میزان شادمانی شهروندان آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارها گفته شده که "کودکان آینده‌سازان کشور هستند" اما باید بررسی کرد آیا برای افزایش حس تعلق این نسل مهم و تأثیرگذار به زادگاه و شهری که در آن زندگی می‌کنند، برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: باید به این نکته توجه کرد بعد از محیط خانه، فضاهای شهری و به طور ویژه پارک‌ها و اماکن تفریحی بیشترین محیط در دسترس کودکان است که می‌تواند مورد استفاده خانواده‌ها قرار گیرد از طرفی برگزاری رویدادهای مختلف که زمینه ساز ایجاد لذت و افزایش شادی کودکان در کنار یکدیگر می‌شود نقش بسزایی را در ایجاد حس تعلق کودکان به شهرهای ایران خواهد شد.

اسماعیلی‌احمدی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در آینده شهری پایدار با شهروندان مسئولیت‌پذیر داشته باشیم، باید روی کودکان سرمایه‌گذاری کنیم، ادامه داد: شهرداری زرین شهر در راستای افزایش حس تعلق شهروندان به شهر و همچنین حرکت در مسیر شهر دوستدار کودک در تلاش است تا شرایطی برای افزایش مشارکت‌های اجتماعی شهروندان فراهم سازد تا نشاط و شادابی را خطه طلایی ایران دوچندان کند.

وی با بیان اینکه کودکان اداره کنندگان شهرهای ایران در آینده هستند، تصریح کرد: اداره ارتباط مردمی شهرداری زرین‌شهر در اجرای برنامه‌های فرهنگی خود اهدافی نظیر ارتقای شادی و حس خوب زندگی در شهر، افزایش مشارکت‌های اجتماعی در شهروندان و افزایش همدلی و ارتباط جمعی، ارتقای سطح مهارت‌های زندگی، ایجاد فرهنگ شادی و نشاط و ارتقای مهارت‌های زندگی را دنبال می‌کند تا چشم‌اندازهای تعریف شده برای افزایش حس تعلق شهروندان آینده به شهر در مسیر صحیح قرار گیرد.

شهردار زرین‌شهر تاکید کرد: انجام فعالیت‌هایی مانند بازی کردن در شهر، یکی از شاخصه‌هایی است که می‌تواند مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف خود یاری کند از این رو برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص اجرای جشنواره بادبادک‌ها در دستور کار قرار گرفت.

اسماعیلی‌احمدی خاطرنشان کرد: ۱۲ فروردین ماه ساعت ۱۰ جشنواره بادبادک‌ها با حضور خانواده‌ها و مسافران نوروزی در پارک کوهستان سردار شهید حسین قجه‌ای برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این رویداد فرهنگی پس از داوری به بهترین بادبادکِ ساخته‌شده که در آن به معیارهایی چون خلاقیت در ساخت، زیباترین شعار و… توجه شده باشد جوایزی اهدا خواهد شد همچنین به بلند پروازترین بادبادک نیز هدیه‌ای فرهنگی اهدا می‌شود.

کد خبر 564319

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لنجان زرین شهر شهردار زرین شهر جشن بادبادک نوروز مدیریت شهری برنامه ریزی شهری جشنواره بادبادک ها جشنواره شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جشنواره بادبادک ها زرین شهر خواهد شد حس تعلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی کشور، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین، فرزانه کلاهدوزان، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی، احمد مقیمی و علی صالحی، به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک منصوب و معرفی شدند. 
محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است. 
سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • جشنواره پرواز بادبادک ها در ایوانکی
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • روایت «ایران» از زندگی در باغچه‌بان
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه