Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@15:13:19 GMT

کارکرد گروه های جهادی امید بخشی بین مردم است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۷۹۸۱۴

کارکرد گروه های جهادی امید بخشی بین مردم است

به‌گزارش خبرگزاری فارس از کوهسرخ ، سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری شب گذشته در جمع جهادگران دانشجوی اردوهای جهادی و اهالی روستای خضربیگ از توابع شهرستان کوهسرخ اظهار کرد: انقلاب مسیر خودش را بر پایه مردم تعریف کرده است. رهبر معظم انقلاب همواره دولت ها را به رفع مشکلات مردم و کشور مخاطب قرار دادند تا دولت ها ساز و کاری برای حضور مردم برای حل مشکلات فراهم کنند و یکی از مصادیقی که مردم می توانند در عرصه حل مشکلات حاضر شوند، حضو در گروه های مردمی است تا از این طریق کار را بدست گیرند و مسله را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب خطاب به گروه های جهادی که شما به خودتان خدمت می کنید و خودتان را می سازید، خاطر نشان کرد: کارکرد گروه های جهادی در مرحله اول برای خودمان است تا اگر مسؤلیتی در این نظام عهده دار شدیم نسبت به مشکلات مردم آگاه باشیم.

مدنی با تاکید بر این که ایران یک کشور ثروتمند است و ریشه همه مشکلات، مدیریتی است، یادآور شد: متأسفانه بسیاری از تصمیمات و برنامه ریزی های غلط بر مبنای آمایش غلط شکل گرفته است که امروز این نارسایی ها در میدان عمل مشخص می شود.

وی حضور در بین مردم و سفرهای استانی را راهگشای مشکلات و اطلاع مسوولان از دغدغه ها و مطالبات مردم دانست و افزود: کارکرد گروه های جهادی ایجاد تحول در مناطق و امید بخشی بین مردم است و این بزرگترین خدمتی است که جهادگران به مردم می دهند.

مدنی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بادامستان دیم کوهسرخ در سال های نه چندان دور بزرگترین بادامستان دیم کشور بوده است، خاطرنشان کرد: به دلیل سرمازدگی و خشکسالی های متوالی امروز شاهد از بین رفتن نیمی از این بادامستان هستیم و تلاش می کنیم با رایزنی و هماهنگی با متولیان امر بستر و زمینه را برای احیای آن فراهم کنیم.

گفتنی است مدنی در این دیدار در خصوص ساخت چند باب مدرسه، کمک به تکمیل ساخت سالن ورزشی روستا و فراهم کردن شرایط مناسب در حوزه اشتغال و اقتصاد منطقه، راه اندازی زنجیره های تولید متناسب با ظرفیت و پتانسیل شهرستان، احیای هنر فرش و قالی بافی و مسکن مقاوم قول مساعد داد.

در این نشست ۳ نفر از جهادگران نیز به نمایندگی از دانشجویان بسیجی شرکت کننده در این اردوی جهادی به بیان اقدامات و فعالیت های انجام شده و نیز دغدغه ها و مشکلات مردم کوهسرخ پرداختند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

منبع: فارس

کلیدواژه: مدنی اردوی جهادی کوهسرخ گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۷۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان خانمیرزا گفت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه دادند.
موسوی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا