Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین حقایی اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا به خاطر عدم مراجعه به موقع مردم حالت ایستا پیدا کرده است و تا کنون ۸۸ درصد جمعیت آذربایجان شرقی نوبت اول و ۸۲.۵ درصد جمعیت استان نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه واکسن کافی در استان وجود دارد از مردم خواست تا برای حفظ جان خود و نزدیکانشان نسبت به دریافت واکسن سهل انگاری نکرده و به خصوص واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ سال را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: به تازگی چهار کودک مبتلا به کرونا در استان بستری شده‌اند.

حقایی همچنین با اشاره به کاهش ابتلاء به کرونا و فوتی در آذربایجان شرقی، گفت: کل بستری موجود استان به ۲۴۶ کرونایی کاهش یافته و ۹۱ بستری جدید و ۵۳ بیمار جدید ثبت شده است.

وی تعداد فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا در آذربایجان شرقی را یک فوتی در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد که این تعداد در مدت مشابه روز قبل از آن چهار فوتی بوده است.

کد خبر 5456446

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی تبریز ویروس کرونا بوشهر مسافران نوروزی گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف سفرهای نوروزی نوروز آمار کرونا خراسان رضوی گرگان خرم آباد تردد وسایل نقلیه جاذبه گردشگری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی