Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس از اجرا خط انتقال آب بندر دیلم خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده ۲۵ میلیارد تومان برای این پروژه به تصویب رسید که با تکمیل آن ظرفیت تأمین آب شهرستان دیلم ۲ برابر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیلم، عبدالکریم جمیری صبح امروز در بررسی مشکلات آبرسانی بندر دیلم خواستار تسریع در رفع مشکلات بر اساس مطالبات مردم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب در تأمین آب شرب روستاها و شهرها یکی از مشکلات مهم آبرسانی را فرسودگی لوله‌ها دانست و اظهار داشت: نوسازی شبکه‌ها و خطوط انتقال آب باید در اولویت قرار بگیرد.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 25 میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در بندر دیلم خبر داد و بیان کرد: پروژه احداث خط لوله 7 کیلومتری آبرسانی به شهرستان دیلم نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات این بندر دارد.

جمیری با بیان اینکه با تکمیل این خط انتقال ظرفیت تأمین آب شهرستان دیلم 2 برابر می‌شود خاطر نشان کرد: با  تکمیل خط انتقال آب دیلم ظرفیت آبرسانی به این شهرستان از 15 هزار مترمکعب به حدود 30 هزار مترمکعب در شبانه‌روز افزایش می‌یابد.

وی مبلغ پیمان اولیه این پروژه را 30 میلیارد تومان دانست و گفت: از این میزان اعتبار 5 میلیارد تومان آن سال گذشته تخصیص یافت و در سال جاری با پیگیری انجام شده 25 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه به تصویب رسید.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در صورت تخصیص اعتبار مصوب، در مدت 6 ماه پروژه به بهره‌برداری می‌رسد گفت: با تکمیل و بهره‌برداری از خط انتقال آب دیلم تنش آبی در این شهرستان برطرف می‌شود.

جمیری اضافه کرد: 15 میلیارد تومان مبلغ تعدیل این پروژه است که پس از تکمیل در 2 قسط به پیمانکار پرداخت می‌شود.

خط انتقال آب شهرستان دیلم به طول 7 کیلومتر اجرا می‌شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی در حل مشکلات آبرسانی شهرها و روستاها خاطرنشان کرد: امسال توجه ویژه به اصلاح شبکه‌ها شده است که شهرستان دیلم در اولویت است.

ابوالحسن عالی خواستار توجه به تخصیص اعتبارات لازم برای تسریع در اجرا طرح‌های آبرسانی از جمله نوسازی شبکه آبرسانی شد.

وی با بیان اینکه خط انتقال آب شهرستان دیلم به طول 7 کیلومتر اجرا می‌شود افزود: این خط انتقال با طول 7 کیلومتر، به قطر 400 میلیمتر و با اعتباری افزون بر 450 میلیارد ریال در حال اجرا است.

گذر از تنش آبی بوشهر با شیرین‌سازی آب دریا/‌ تأمین آب از آب‌شیرین‌کن 40 درصد افزایش می‌یابدتولید آب از تأسیسات آب‌شیرین‌های استان بوشهر 4 برابر افزایش می‌یابد+فیلمپروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر قبل از آغاز فصل گرما راه‌اندازی می‌شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: با اجرا این خط ظرفیت تأمین آب شهرستان دیلم به میزان 2 برابر یعنی حدود 30 هزار متر مکعب در شبانه‌روز ارتقا می‌یابد.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان آب شهرستان دیلم نماینده بوشهر خط انتقال آب بندر دیلم تأمین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • پورابراهیمی: طرح مالیات بر سوداگری به کاهش التهابات بازار خودرو، ارز، طلا و مسکن کمک می‌کند
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح