Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار لرستان ضمن تاکید بر بررسی علت حادثه دلخراش تصادف نهم فروردین ماه محور خرم آباد_نورآباد گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی استان در رابطه با رفع نقص محور های مواصلاتی با قید فوریت اقدام کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در سیزدهمین جلسه هماهنگی کمیته‌های خدمات سفر و نهمین جلسه شورای راهبردی کاهش تصادفات استان لرستان با اشاره به حادثه تصادف نهم فروردین‌ماه محور خرم‌آباد -نورآباد اظهار داشت: پلیس‌راه استان با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در مورد بررسی دقیق علت این حادثه در محور خرم آباد - نورآباد اقدام و با بررسی کارشناسی علت وقوع حادثه را اعلام و در جلسه آینده با ذکر جزئیات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی استان بر اساس گزارش پلیس‌راه در زمینه رفع نقایص محورهای مواصلاتی از قبیل اصلاح یا ترمیم خط‌کشی‌ها، علائم آشکارساز، قندیل و غیره حداکثر تا پایان روز کاری پنجشنبه با قید فوریت اقدام کنند. 

استاندار لرستان عنوان کرد: باید با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط نقاط پرتردد و حادثه‌خیز استان احصاء و در مورد شیفت‌بندی 24 ساعته جهت استقرار عوامل دستگاه‌های مذکور اقدام شود و با توجه به نقش بازدارندگی حضور  پلیس راه  استقرار پلیس راه در نقاط پر خطر با لحاظ اولویت‌بندی الزامی است. 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خواستار بررسی علت حادثه دلخراش رانندگی در محور دلفان ـ خرم‌آباد شدتصادف مرگبار در "دلفان" استان لرستان جانِ 8نفر را گرفتافزایش 47 درصدی تردد در لرستان/ بیش از 7 میلیون تردد در محورهای ارتباطی به ثبت رسید

وی بیان کرد: ممیزی محورهای ارتباطی استان با اولویت محور الشتر- فیروزآباد و آزادراه اراک-خرم‌آباد پس از پایان طرح نوروزی 1401 آغاز و نتایج حاصله جهت انجام اقدامات بعدی حداکثر ظرف مدت یک هفته اعلام شود.

زیویار گفت: با توجه به نزدیکی روز طبیعت دستگاه‌های محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، شهرداری، صدا و سیما و فرماندهی نیروی انتظامی با همکاری تمهیدات لازم را برای جلوگیری از آسیب به عرصه‌های طبیعی و تخریب محیط زیست با اقداماتی از قبیل در اختیار گذاشتن کیسه زباله و توزیع بین گردشگران و همچنین رعایت نکات ایمنی به منظور تامین امنیت گردشگاه‌ها و نقاط شهری در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و جلوگیری از وقوع سرقت از منازل اقدام کنند. 

انتهای پیام/645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محور خرم آباد پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم

استاندار لرستان از بهره‌برداری بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی پروژه بیمارستانی نیایش خرم‌آباد در زمینی به‌مساحت 107 هزار مترمربع در 14 بلوک در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند سال 1390 آغاز شده‌است.

بیمارستان 551 تختخوابه نیایش بنا بود 36 ماه به بهره‌برداری برسد، اما پس از گذشت 10سال هنوز نیمه‌کاره است و به پیشرفت 60درصدی رسیده‌است.

دستور استاندار لرستان برای آغاز روند تکمیل هتل صخره‌ای+فیلم

ابوطالب شفقت، عصر امروز، در بازدید از پروژۀ بیمارستان نیایش خرم‌آباد گفت: 71پروژه در حوزه بهداشت و درمان در لرستان افتتاح شده‌است.

او با تأکید به لزوم اختصاص زمین برای احداث بیمارستان جدید در بروجرد، اضافه کرد: تلاش می‌کنیم که کلنگ‌زنی این بیمارستان در سفر دوم رئیس‌جمهور انجام شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی در این استان 6.5 برابر شده‌است، بیان کرد: کلنگ‌زنی بیمارستان نیایش سال 1392 انجام شده‌است.

شفقت با اعلام پیشرفت 65درصدی بیمارستان نیایش خرم‌آباد، یادآور شد: تمام تجهیزات این بیمارستان خریداری شده‌است و این پروژه طبق گفتۀ پیمانکار سال 1404 به بهره‌برداری می‌رسد.

او اعلام کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که سفر دوم رئیس‌جمهور به لرستان در صورت پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه‌ها قبل از ماه محرم باشد.

.

انتهای  پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • نقاط حادثه خیز در خوزستان ۵۰ درصد کاهش یافت