Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعمیرات اساسی واحد مشترک پالایشگاه شیرین‌سازی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون سریع‌تر از زمان برنامه‌ریزی شده با موفقیت پایان یافت.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، تعمیرات اساسی واحد مشترک پالایشگاه شیرین‌سازی از دهم اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز شد و پس از انجام تعمیرات در تاریخ چهارم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در مدار تولید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اتمام تعمیرات اساسی و راه‌اندازی این واحد، تعداد روزهای گازسوزی دوره تعمیرات اساسی نیز کاهش یافت.

این تعمیرات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نکات ایمنی بدون هیچگونه حادثه‌ای با تلاش نیروهای مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی(تعمیرات اساسی کارون) و همکاری ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون و مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید انجام شد.

شایان ذکر است پالایشگاه شیرین‌سازی یکی از تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون است که در ۱۵ کیلومتری شرق اهواز واقع است و در سال ۱۳۸۴ به بهره‌برداری رسید.

برچسب هاتعمیرات اساسی پالایشگاه شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب (NISOC) شیرین سازی گاز

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: تعمیرات اساسی پالایشگاه شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب NISOC شیرین سازی گاز آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون پالایشگاه شیرین سازی تعمیرات اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری