Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:35:19 GMT

معابر پایتخت خلوت است/ از سرعت و سبقت خودداری کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۰۴۳۰

معابر پایتخت خلوت است/ از سرعت و سبقت خودداری کنید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در پنج شنبه یازدهمین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان و آرام و بدون مشکل و بدون حادثه‌ای خاص گزارش می‌شود.

وی گفت: امروز چهارشنبه ترافیک خاصی در معابر پایتخت مشاهده نگردید و تردد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ شریفی افزود: شاید معدودی از رانندگان با دیدن خلوتی معابر با سرعت در معابر تردد کنند و سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهره ببرند که به این رانندگان توصیه می‌شود جدا از سرعت و سبقت در معابر خلوت پرهیز کرده و فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد نمائید تا شاهد حادثه و تصادف در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 5456461 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور وضعیت معابر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهرداری تهران تصادفات رانندگی پلیس راهور سفرهای نوروزی گردشگری سرقت قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش عید نوروز غلامحسین محسنی اژه ای بازگشایی مدارس ساعت زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مومنی گفت: پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که در سال جدید دیگر تصادف منجر به مرگ را در این محورها نخواهیم داشت.

سرهنگ مومنی ادامه داد: همچنین یک هزار و ۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

او گفت: در معابر بزرگراهی تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شد که اگر در معابر بزرگراهی حادثه ای روی داد و وسیله نقلیه ای خراب شد، این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند.

کد خبر 847367 منبع: ایرنا برچسب‌ها پلیس راهور - شهر شهردارى تهران بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی