Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر رضا کرد روز پنجشنبه در حاشیه نشست اعضای کارگروه آرد و نان خاش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: باید برای کسر سهمیه و تعطیلی و یا تشویق واحدهای فعال و اجرا کننده دستورالعمل‌های بهداشتی فکری اساسی شود.
وی با تاکید بر اینکه باید نان کیفی و سالم و بهداشتی باید به دست مردم برسد افزود: سلامت مردم در اولویت است و همگان موظف هستیم برای مردم خدمت کنیم تا بتوانند نیازهای اولیه خودشان را با کیفیت خوبی به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش هم گفت: تامین نان مردم و جلوگیری از قاچاق آرد و سوخت و تعطیلی خودسرانه خبازی‌ها در اولویت است.
علیرضا شهنوازان بیان کرد: پخت دیرهنگام و تعطیلی زودهنگام خبازی ها قابل پذیرش نیست و تلاش برای صف زدایی و بالابردن کیفیت و بهداشت و رعایت ساعات پخت نان با هدف رفع دغدغه های مردم مورد تاکید است.
وی افزود: حدود ۱۰۰ واحد خبازی در شهرستان خاش فعالیت دارند که فعالیت حدود ۶۵ واحد در سطح شهر خاش بوده، بنابراین با وجود این خبازی ها نباید مردم دغدغه تامین نان داشته باشند.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خاش ادامه داد: بازدیدهای مستمر و ایجاد فضایی نا امن برای متخلفان و ارائه آموزش‌ها در جهت رفاه حال مردم در ماه مبارک رمضان به صورت جدی تداوم یابد و اعضای کارگروه آرد و نان موظف شدند این موارد را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی اظهارداشت: پخت نان بی کیفیت و شلوغی صف مقابل خبازی ها باید از سطح شهرستان برچیده شود، زیرا مردم انتظار دارند در ساعات مختلف شبانه روز نان باشد و شرایط به نحوی پیش برود تا نان در سفره های مردم به صورت کیفی بیاید.
شهنوازان گفت: کارخانه آرد خاش ظرفیت تولید ۱۵۰ تن آرد را در روز دارد و بر همین اساس از مسوولان استان انتظار داریم که حدود ۲ هزار تن سهمیه آرد مورد نیاز این شهرستان و تفتان را از محل همین کارخانه تامین کنند تا خرید و حمل و نقل آرد برای خبازان آسان تر شود.
وی بیان کرد: هم اینک حدود ۳۸ هزار تبعه خارجی در این شهرستان حضور دارند و عامل مهم تشکیل صف های طولانی نان هستند، بنابراین باید برای ساماندهی آنها و تامین رفاه مردم اقدامات موثری انجام شود.
عبدالبصیر هاشمزهی رییس اتحادیه خبازان خاش هم گفت: در جهت حمایت از واحدهای خبازی باید نرخ نان افزایش یابد و در روزهای آینده برای موضوع نرخ جدید نان و زولبیا و بامیه تصمیم گیری شود.

برچسب‌ها آرد سیستان و بلوچستان خاش بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد سیستان و بلوچستان خاش آرد سیستان و بلوچستان خاش بهداشت و سلامت خبازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان گرانفروشی خودرو

بهرامعلی میرزایی رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده گرانفروشی فروش خودروی به خریدار در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به گزارش و نظریه کارشناسی اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۱۴۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری با کارشناسی شکایت شاکی با موضوع گرانفروشی، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • کارگر یک عنصر با ارزش برای جامعه است