Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد شفیعی گفت: در دهمین شب از نوروز ۱۴۰۱ بیش از ۳۳ هزار نفر مسافر شب خواب در مراکز اقامتی مشخص شده شهر اصفهان بر اساس اولویت‌های اعلام شده، اسکان یافتند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اولویت‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تمام مراکز اقامتی شهر از جمله هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی با تمام ظرفیت در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت به طوری که میهمانان شهر اصفهان با انتخاب محل‌های اقامت نسبت به اسکان خود اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او باغ فدک به عنوان تنها محل اقامت مسافران به صورت روباز و چادر خواب، شب گذشته مورد استفاده قرار گرفت و حدود ۱۰۷۰ خودرو وارد این مجموعه شد، همچنین در‌های تعدادی از ورزشگاه‌ها به روی مسافران نوروزی باز بود و مسافران در شرایط مناسب و در مکان‌های مسقف، ایمن و با گرمایش مناسب اقامت داشتند.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مسافران و گردشگرانی که اصفهان را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب کرده‌اند در ۲۴ ساعت شبانه‌روز می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و از ظرفیت‌های باقیمانده مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش‌وپرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و ورزشگاه‌ها اطلاع یابند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسکان مسافران نوروز1401 مراکز اقامتی شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران

یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر دچار حریق شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۱۹:۳۰ عصر امروز یک مجتمع اقامتی در محدوده میدان ولیعصر تهران دچار حریق شد که در پی آن عوامل آتش‌نشانی به همراه نردبام و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

مشاهدات خبرنگار ایسنا از محل حاکی از آن است که حریق در طبقات منفی این ساختمان رخ داده و آتش‌نشانان در حال اطفای حریق و تخلیه دود هستند.

بنابر اعلام افراد حاضر در محل و مسئولان این هتل آتش‌نشانان ظرف مدت سه دقیقه پس از اولین تماس با سامانه  ۱۲۵ در محل حاضر شده و عملیات خود را آغاز کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند