Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان ولی‌عصر (عج) بردسکن در جریان روند خدمات‌رسانی به بیماران بستری در این مرکز درمانی قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بردسکن، بهرام عین اللهی که به نمایندگی از رئیس جمهور در سفر به استان خراسان رضوی، در شهرستان‌های بردسکن و خلیل آباد حضور یافته است، در بازدید از بیمارستان ولی‌عصر(عج) بردسکن ضمن عیادت از بیماران بستری در این مرکز درمانی، با کادر پزشکی و پرستاری نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خدمات ارزنده مدافعان سلامت بیمارستان ولی‌عصر(عج) در خدمت‌رسانی به بیماران با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.  

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پاسخگوی مشکلات مردم درگز شد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در محل فرمانداری شهرستان درگز، با مردم دیدار و پاسخگوی مسائل و مطالباتشان شد.

سفر هیئت دولت به استان خراسان رضوی| از نشست وزیر آموزش و پرورش با خیرین مدرسه‌ساز تا بازدید وزیر راه از فرودگاه مشهدسفر هیئت دولت به خراسان رضوی؛ از افتتاح مدرسه روستای "کلاته برفی" مشهد تا دیدار معاون رئیس‌جمهور با گروه‌های جهادیسفر هیئت دولت به خراسان رضوی؛ از بازدید تصفیه‌خانه فاضلاب خانگی در قوچان تا افتتاح بخش سی تی اسکن در بیمارستان سرخس

علی سلاجقه در این دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان درگز دیدار کرد و با مشکلات، چالش‌ها، خواسته‌ها و مطالبات آنها آشنا شد و به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور قول پیگیری همه موارد را داد.

ادای احترام به مقام شهدا و گلباران مزار شهدای درگز و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های سفر امروز معاون رئیس جمهور به شهرستان درگز بود.

سلاجقه همچنین از پاسگاه محیط‌بانی تیوان، پارک ملی تندوره و دره چهلمیر دیدن کرد و در جریان مسائل و مشکلات محیط‌بانان از جمله درخواست تبدیل وضعیت استخدامی آنها قرار گرفت.

بازدید از سد درونگر درگز از دیگر برنامه‌های انجام شده در سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به درگز بود که برای اجرای 30 کیلومتر خط انتقال آب سد به اراضی کشاورزی پایین دست تقاضای اعتبار شد.

وزیر آموزش و پرورش یک دبیرستان در تربت جام افتتاح کرد

 یک باب دبیرستان در شهرستان تربت جام روز پنجشنبه، در قالب هجدهمین سفر استانی هیئت دولت به خراسان رضوی، با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: دبیرستان شهید آیت‌الله غفاری با زیربنای 670 متر مربع در 2 طبقه ساخته شده است.

ابوالقاسم بابایی افزود: این مدرسه که دارای 6 کلاس درس است با هزینه‌ای معادل پنج میلیارد و 700 میلیون ریال ساخته شده که سه میلیارد ریال آن از سوی یک خیر مدرسه‌ساز تامین شده است.

ادای احترام به شهید گمنام تیپ 38 زرهی ارتش جمهوری اسلامی در تربت جام از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در سفر به شهرستان تربت جام است.

وزیر ارشاد وارد شهرستان مرزی تایباد شد

در پی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان خراسان رضوی وزیر ارشاد به عنوان نماینده رئیس جمهور صبح امروز پنجشنبه وارد شهرستان مرزی تایباد شد.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در بدو ورود به شهرستان مرزی تایباد به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کرد و  در جلسه شورای اداری این شهرستان  شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/281/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خراسان رضوی وزیر آموزش و پرورش بیمارستان ولی عصر سفر هیئت دولت رئیس جمهور وزیر ارشاد تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی