Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار زنجان گفت: در حال حاضر تمهیدات لازم برای روز طبیعت و ۱۳ فروردین ماه توسط شهرداری به ویژه در راستای ارج نهادن به پاکیزه نگهداشتن محیط زیست اندیشیده شده است. - اخبار استانها -

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با تاکید بر اینکه شهرداری زنجان خدمات خود را در طول سال حتی لحظه‌ای تعطیل نمی‌کند اظهار داشت: همه تلاش ما این است که شهروندان خاطره خوشی از روز طبیعت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم در راستای آماده‌سازی بوستان‌های شهر اندیشیده شده و همه بوستا‌ن‌ها و پارک‌ها پذیرای شهروندان هستند تصریح کرد: پارک‌های ملت، ارم، گلستان و خانه قرآن در روز طبیعت برای استفاده شهروندان دایر بوده و آماده‌سازی شده است.

گشت‌های ویژه نوروزی حفاظت محیط زیست اردبیل در روز طبیعت افزایش می‌یابدجزئیات پیش‌بینی وضع هوای استان کردستان در روز طبیعت اعلام شدهوای استان اردبیل در روز طبیعت "ملایم و صاف" است

شهردار زنجان با بیان اینکه سازمان‌های خدماتی از جمله آتش‌نشانی، به صورت کشیک در مبادی ورودی شهری و بوستان‌ها و پارک‌ها شهر زنجان مستقر خواهند شد، افزود: همچنین کارکنان خدمات شهری به منظور توزیع کیسه‌های مخصوص زباله و هیزم در نقاط مختلف شهر حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه داشتن شهری زیبا و پاکیزه و همچنین راحتی و آسایش شهروندان از مهمترین اهداف ما است، یادآور شد: همه نیروهای شهرداری در روز طبیعت آماده باش هستند تا خدمات لازم را ارائه دهند و در صورت رهاسازی زباله‌ها محیط پاکسازی می‌شود.

فیروزفر همچنین تاکید کرد: سعی داریم شرایط لازم برای گذران ساعاتی خوش برای شهروندان زنجانی فراهم شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان مهمترین موضوعات کلیدی مدنظر شهردار اصفهان، بیشترین درخواست شهروندان اصفهانی در حوزه شهری، مهمترین مشکلات پیگیری شده و فراوانی تماس‌ها با برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» در سال گذشته را تشریح کرد.

محمدحسن غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: «بی‌واسطه با مردم» یکی از برنامه‌های رادیو صدای شهر است که شهروندان می‌توانند با تماس با شماره‌های اعلام شده، دغدغه‌ها و مشکلات خود را به طور مستقیم با شهردار اصفهان مطرح و مطالبه‌گری کنند.

وی با بیان اینکه این برنامه سال گذشته در ۲۳ قسمت در ۹۲۰ دقیقه با تماس ۸۵۱ شهروند اجرا شد، افزود: این برنامه همچنان در سال ۱۴۰۳ با حضور «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان روزهای چهارشنبه ساعت ۱۳:۱۰ در رادیو اصفهان پخش می‌شود.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات ۲۰ و ۵۰ ساله پرتمان و علی‌آباد کلنگان با پیگیری در این برنامه رفع شد، گفت: علاوه بر پاسخگویی شهردار اصفهان در این برنامه مسئولان مربوط به هر مطالبه هم پاسخگوی شهروندان هستند.

غضنفری ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده، بیشترین پاسخگویی از سوی معاون عمران و مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بوده است.

وی بیان کرد: با بررسی تماس‌های شهروندان و پاسخ‌های شهردار اصفهان، کلیدواژه‌هایی همچون ترافیک، اتوبوس، آزادسازی، فضای سبز، پروانه ساختمانی و موتورسیکلت مد نظر شهردار و کلید واژه‌هایی همچون ترافیک، فضای سبز، آسفالت، آزاد سازی، اتوبوس، پارکینگ، پله برقی، بافت فرسوده محل بحث شهروندان بوده است.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان افزود: شهروندان خیابان احمدآباد و طالقانی بیشترین تماس و شهروندان خیابان‌های آتشگاه و جانبازان کمترین تماس‌ها را در سال گذشته با برنامه بی‌واسطه با مردم به‌نام خود ثبت کرده‌اند.

کد خبر 748958

دیگر خبرها

  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود