Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از بسیج عمومی شاخه نظامی این جنبش در همه مناطق حضور آن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری، از بسیج عمومی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال منابع فلسطینی گزارش دادند که شمار شهدای فلسطینی در درگیری‌های مسلحانه با نظامیان رژیم اشغالگر به 2 تن افزایش یافته است.

صبح امروز منابع فلسطینی از وقوع درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در پی یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که به دنبال این درگیری 3 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شدت مجروح شدند. همچنین تا این لحظه 9 فلسطینی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

شهادت یک فلسطینی در درگیری‌های مسلحانه شدید در کرانه باختریمسئولان صهیونیست: عملیات‌های فلسطینیان در مناطق مختلف موجودیت اسرائیل را تهدید می‌کندتاکید گروه‌های فلسطینی بر وحدت برای مقابله با اشغالگران

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که در بحبوحه اخبار منتشر شده درباره محاصره یک خانه توسط نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین، درگیری‌های مسلحانه در اطراف این اردوگاه واقع در کرانه باختری آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که نظامیان رژیم اشغالگر در مجاورت بیمارستان اردوگاه جنین از گاز اشک‌آور استفاده کرده و وارد بخش اورژانس بیمارستان شدند.

پایگاه خبری عرب 48 گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با ده‌ها خودرو نظامی به اردوگاه جنین برده و تک تیراندازهای اسرائیلی در بالای پشت بام‌ها شروع به تیراندازی به سوی فلسطینیان کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد اسلامی فلسطین جهاد اسلامی فلسطین نظامیان صهیونیست اردوگاه جنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری یورش برد.

در شهر رام‌الله یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که به این منطقه یورش برده بودند به شهادت رسید.

همچنین شهرک «بیت فوریک» در شرق نابلس نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست، ورود آنان به خانه‌های فلسطینیان و به هم‌ریختن اسباب و اثاثیه موجود در آن از سوی صهیونیست‌ها بود.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به روستای «برقه» واقع در شرق رام‌الله نیز یورش بردند و به بازرسی از خانه‌های فلسطینیان پرداختند.

نظامیان صهیونیست پس از یورش به شهر طولکرم با مقاومت مبارزان فلسطینی و تیراندازی این مبارزان مواجه شدند. نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدی در طولکرم نیز یورش بردند و یک فلسطینی را بازداشت کردند.

در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه «عزبه الجراد» در طولکرم هم یک جوان فلسطینی از سوی این نظامیان مورد ضرب و شتم قرار گرفت. در نتیجه این تعرض نظامیان صهیونیست دست این جوان فلسطینی شکست.

کد خبر 6088291

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری