Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@06:35:23 GMT

رییس جمهور در گلزار شهدای سرخس با مردم دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۱۰۶۱

رییس جمهور در گلزار شهدای سرخس با مردم دیدار کرد

رییس جمهور روز پنجشنبه در ادامه سفر خود به شهرستان مرزی سرخس وارد گلزار شهدای "بهشت نبی" شهر سرخس شد و پس از ادای احترام به شهدای این شهر با جمعی از مردم و برخی اعضای شورای شهر سرخس در این مکان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرخس در خصوص این دیدار مردمی گفت: حدود ۲۰۰ نفر از مردم در این برنامه از پیش اعلام نشده حضور یافتند و پس از مشاهده رییس جمهور نسبت به وی ابراز احساسات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه زکنی افزود: در این دیدار آیت الله رئیسی از مردم خواست مسایل و مشکلات خود را در قالب نامه به فرمانداری تحویل دهند.

همچنین امروز رییس جمهور به همراه وزیر نفت با حضور در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس دستور آغاز "عملیات اجرایی مرحله دوم ذخیره‌سازی گاز شوریجه D" را صادر کرد.

حضور و بازدید از پایانه مرزی و ایستگاه راه آهن بین المللی سرخس، هم‌مرز با کشور ترکمنستان از برنامه های اصلی سفر رئیسی و اعضای هیات دولت به شهرستان سرخس است.

شهرستان سرخس با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ شهر سرخس و مزداوند و ۶۸ روستای بالای ۲۰ خانوار است که ۵۵ درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.  

رییس جمهور عصر چهارشنبه در آغاز هجدهمین سفر استانی دولت وارد فرودگاه مشهد شد که زیارت حرم مطهر رضوی، بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی، عمرانی و دانش بنیان، دیدار با اقشار مختلف مردم، علما و روحانیان، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های وی در این سفر دو روزه است.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

/انتهای پیام
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6089568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد