Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در  ادامه برگزاری رزمایش مرکب دریایی آیونز (آیمکس 2022)، عملیات جستجو و نجات قایق ماهیگیری سانحه دیده انجام شد؛ در این مرحله که به فرماندهی ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «دنا» صورت پذیرفت، بالگرد نیروی دریایی هند پس از دریافت پیام و مجوز پرواز از ناوشکن دنا اقدام به انجام عملیات گشت هوایی و شناسایی مکان کشتی ماهیگیری غرق شده کرد و پس از مشخص شدن مکان مورد نظر، ناوشکن جمهوری اسلامی ایران دنا، ناو بالگردبر میسترال نیروی دریایی فرانسه و ناو آبیخاکی نیروی دریایی هند با عزیمت به نقطه مکانی قایق ماهیگیری سانحه دیده، به انجام عملیات امداد و نجات ماهیگیران حادثه دیده در راستای کمک های بشر دوستانه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مرحله بعد تمرین «PHOTOEX» شامل صورت‌بندی و آرایش یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش جهت آمادگی برای هرگونه عملیات انجام شد.

 

 

بنابراین گزارش، پس از پایان فاز عملیاتی  رزمایش مرکب آیونز 2022، جلسه پایانی این رزمایش با حضور فرمانده نیروی دریایی فرانسه و فرمانده نیروی دریایی هند، ناظرین کشورهای عضو اجلاس آیونز و هیئت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ناو بالگردبر میسترال نیروی دریایی فرانسه برگزار شد و مراحل و سناریوهای صورت گرفته در رزمایش مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و راهکارهای مورد نظر در راستای تعاملات سازنده و گسترده برای انجام کمک‌های بشردوستانه مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش رزمایش دریایی آیونز آیمکس 2022 نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند تا ۱۰ خردادماه
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل