Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ  احمدی‌تبار با بیان اینکه سازمان بسیج مستضعفین در راستای ترویج سبک زندگی شهدای گرانقدر بسیجی و گوهریابی از گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، معرفی شهدای شاخص بسیج را پایه‌گذاری کرده است، گفت: این سنت حسنه فرصتی بی‌نظیر برای فرهنگ‌سازی در حوزه مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه امروز است.

او می گوید: معرفی الگو‌های عینی در تاریخ انقلاب اسلامی و بازآفرینی این شاخص‌ها برای نسل جوان و نوجوان یکی از شیوه‌های موثر و مفید در پاسداشت مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و زنده نگه داشتن راه، روش و منش آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ احمدی تبار گفت: در شرایط فعلی همه ما باید برای حفظ انقلاب و عزت و اقتدار کشور راه آنان را با قدرت‌تر از قبل ادامه دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ابهرگفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای والامقام شهید اصغر الله‌یاری به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۱ شهرستان ابهر انتخاب شد.


باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگر شهرضا
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است