Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف فلسطین یورش برده و فلسطینیان را هدف شلیک گلوله قرار دادند. خبرگزاری میزان – درگیری میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در نقاط مختلف فلسطین و اراضی اشغالی ادامه دارد.   براساس گزارش «قدس الاخباریه»، نظامیان صهیونیست به جوانان فلسطینی در غرب «بیت لحم»، شهر‌های مختلف در «قدس اشغالی»، «جنین»، «قلقیلیه»، اردوگاه «قلندیه» و «بیت ریما» در شمال غربی «رام الله» یورش بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اشغالگران همزمان به شهر «ام الفحم» در اراضی اشغالی نیز حمله کردند. شماری از فلسطینیان از جمله سران «جهاد اسلامی» در جریان یورش به «بیت لحم» و «ام الفحم» توسط نظامیان صهیونیست دستگیر شدند.   در میان بازداشت شدگان فلسطینی نام چند اسیر فلسطینی اخیرا آزاد شده نیز وجود دارد.   ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه یورش به بخش‌های مختلف شهر «نابلس»، اقدام به مسدود کردن ورودی و خروجی شهر «بیتا» در جنوب «نابلس» کرد.   درگیری‌ها در «جنین» که از شب گذشته آغاز شد تا صبح امروز ادامه داشت. براساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون ۱۵ فلسطینی بر اثر درگیری‌ها در جنین مجروح شدند که حال سه نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   آخرین گزارش ها، از شهادت دو جوان ۱۷ و ۲۳ فلسطینی بر اثر جراحت ناشی از اصابت گلوله خبر می‌دهند.   براساس اعلام این وزارت خانه، نظامیان صهیونیست به یک بیمارستان دولتی در «جنین» نیز یورش برده و داخل آن گاز اشک آور شلیک کردند که خفگی شماری را در پی داشت.   «یدیعوت آحرونوت» ادعا می‌کند در درگیری‌های صورت گرفته در «جنین» سه فلسطینی به شهادت رسیدند.   ارتش رژیم صهیونیستی با تایید خبر زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در جریان این درگیری ها، مدعی شد که عملیات نظامی علیه اردوگاه «جنین» در چارچوب تحقیقات پیرامون عملیات «بنی براک» انجام شد.   «کانال ۱۲ عبری» نیز گزارش داد که یورش نظامیان صهیونیست به «جنین» با مقاومت شدید مردم مواجه شد و آن‌ها زیر آتش شدید قرار گرفتند. بیشتر بخوانید: اعتراف رسانه‌های صهیونیستی به مواجهه با سخت‌ترین موج عملیات مقاومتی کشته و مجروح شدن چندین صهیونیست در پی تیراندازی در نزدیکی تل آویو سایت صهیونیستی «والا» نیز ادعا کرد که ارتش رژیم صهیونیستی عملیات غیرمعمول بزرگی شامل دستگیری، جست و جو و جمع آوری اطلاعات را در سراسر کرانه باختری انجام داد.   این در حالیست که رسانه صهیونیستی «هاآرتص» پیشتر از برنامه یک عضو افراطی کنست رژیم صهیونیستی برای یورش به مسجدالاقصی در صبح روز پنجشنبه و موافقت پلیس این رژیم با اقدام مذکور خبر داده بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   این خبر، واکنش «حماس» را در پی داشت. «فوزی برهوم»، سخنگوی «حماس» با انتشار بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی در مورد پیامد‌ها و عواقب یورش به مسجدالاقصی هشدار داد.   «زیاد النخاله»، دبیرکل «جنبش جهاد اسلامی»، اعلام کرد که با توجه به هجوم ارتش دشمن به اردوگاه «جنین»، بسیج عمومی گردان‌های قدس را اعلام می‌کنیم.   براساس گزارش منابع عبری، یک عملیات مقاومتی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین «گوش عتصیون» در جنوب «بیت لحم» در کرانه باختری به وقوع پیوسته است.

چند صهیونیست بر اثر عملیات مقاومتی مذکور به شدت زخمی شد.   پایگاه خبری عبری «ماکور ریشون» اعلام کرد که بر اثر عملیات مقاومتی در نزدیکی «گوش عتصیون»، چهار صهیونیست زخمی شدند.   عامل این عملیات نیز بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   همزمان اعتصاب زندانیان فلسطینی به بازداشت اداری در زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه دارد و وارد نودمین روز خود شده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی فلسطین نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی عملیات مقاومتی درگیری ها بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد که ۷۰۰ شهرک نشین صهیونیست در ساعات صبح در سومین روز عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

براساس گزلرش النشره، صد‌ها شهرک نشین همزمان با عید پسح یهودیان، تحت حفاظت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین همزمان با سومین روز از عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند و با توجه به تدابیر شدید نظامی در بیت المقدس، بازیدهای تحریک آمیزی را در صحن‌های آن انجام دادند. درست در همان زمان آنان مانع رفت و آمد نمازگزاران شدند و کارت‌های شخصی آنها را بررسی کردند.

گروه‌های معبد خواستار تشدید حملات در ایام عید پسح شده بودند و در صفحات اجتماعی خود فراخوانی برای ارائه نذورات عید پاک در مسجد الاقصی در ازای دریافت کمک مالی منتشر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی