Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@21:21:07 GMT

اسکان ۱۲۷۶ خانوار در ورزشگاه ولایت سپاهان‌شهر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۱۱۸۷

اسکان ۱۲۷۶ خانوار در ورزشگاه ولایت سپاهان‌شهر

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، تمامی امکانات مورد نیاز برای فراهم کردن آسایش و رفاه مسافران نوروزی در منطقه ۵ کار گرفته شد.

‌احمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تا روز چهارشنبه دهم فروردین‌ماه به جز اماکن مربوط به آموزش‌وپرورش و سایر دستگاه‌های مستقر در منطقه که هدایت مسافران توسط عوامل شهرداری منطقه انجام شده است، بیش از ۱۲۷۶ خانوار در ورزشگاه ولایت سپاهان‌شهر اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از روز بیست‌وپنجم اسفندماه امکانات زیادی جهت تجهیز محل اسکان موقت مسافران نوروزی ازجمله دو سینک ظرف‌شویی دوقلو و اجاق گاز، نصب داربست فلزی و بنر راهنمایی گردشگری مسافران، جانمایی پارکینگ برای خودروهای مسافران، تعبیه مخازن پسماند تر در اسکان مسافران نوروزی که روزانه ۷۰۰ تا یک تن زباله بارگیری می‌شود، انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان ادامه داد: استقرار یک نفر نیروی پاکبان جهت نظافت و ضدعفونی محل اسکان و سرویس بهداشتی‌ها به صورت روزمره، نظافت و شست‌وشوی ویژه ورزشگاه‌ها جدول‌ها و آب پاشی پارکینگ، نمازخانه، وسایل گرمایشی آذین‌بندی بلوار ورودی ورزشگاه ولایت و قرارگیری هفت سین در ورودی ورزشگاه اقدامات دیگر انجام شده برای تجهیز محل اسکان موقت مسافران نوروزی بوده است.

وی ادامه داد: قبل از شروع فعالیت ستاد نیز گل‌کاری و رسیدگی به فضاهای سبز، زیباسازی و نورپردازی معابر پارک کوهستانی صفه، راه‌اندازی آب نماها، نظافت و شست‌وشوی معابر اصلی و فرعی، خط کشی خیابان‌ها، عدم صدور مجوز حفاری و رنگ‌آمیزی جداول با هدف زیبایی منطقه و استقبال شایسته از گردشگران نوروزی انجام شده است. ‌

کد خبر 565045

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر منطقه 5 شهرداری اصفهان شهرداری اصفهان احمد رضایی ورزشگاه ولایت به وقت زندگی شهر مدیریت شهری اسکان مسافران نوروزی در اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مسافران نوروزی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز مشهد به تهران به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تأخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسؤولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

وی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

کد خبر 6089581

دیگر خبرها

  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد