Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین صادقی در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مایحتاج عمومی مردم به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف از آغاز طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی تصریح کرد: با رویکرد پیشگیرانه، ضمن مراقبت و پایش مستمر بازار و نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم افزایی اتاق اصناف استان در سطوح خرده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین افتخاری و انجام گشت‌های مشترک به هنگام و هدفمند با سایر دستگاه‌های ذیربط استانی برنامه ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اتمام طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ و شروع طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان از تاریخ ۱۴/‏۰۱/‏۱۴۰۱‬ لغایت ۱۴/‏۰۲/‏۱۴۰۱ به مدت یک ماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز در خصوص هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط استان، دریافت شکایات و گزارشات از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴، نظارت بر فروش‌های فوق العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و … مطالبی را عنوان کرد.

صادقی در پایان از شهروندان خواست، تخلفات و شکایات صنفی، از قبیل عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و.. را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل یا ادارات شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات و گزارشات هموطنان عزیز رسیدگی شود.

کد خبر 5456582

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه رمضان 1401 تنظیم بازار رامین صادقی گرانفروشی اردبیل سازمان صنعت معدن و تجارت اردبیل ویروس کرونا بوشهر مسافران نوروزی گردشگری کرمانشاه سانحه تصادف نوروز سفرهای نوروزی آمار کرونا خراسان رضوی مشهد گرگان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نقش ما» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم نوشته امیرحسین طالب علی به‌تازگی توسط منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکارها و راهبردهای مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

کتاب مورد اشاره ۵ فصل را درباره مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید شامل می‌شود.

این‌کتاب در ۸۰ صفحه چاپ شده است.

کد خبر 6091109 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران