Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، کنسرت علیرضا طلیسچی شامگاه چهارشنبه دهم فروردین در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد و این خواننده طی ۲ نوبت به اجرای قطعات منتخب و پرطرفدار خود پرداخت.

«ای دل غافل»، «قاف»، «سختگیر»، «ای داد بر من»، «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «به خودم بد کردم»، «آی دل خودم»، «ای داد بر من»، «دیوونه‌ی دوست داشتنی»، «لیلا»، «دل به دل»، «آخرش قشنگه» ازجمله قطعاتی بودند که در این کنسرت پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خواننده هنگام اجرای قطعه «آخرش قشنگه» با دوربین سلفی موبایل خود شروع به فیلم‌برداری از همخوانی تماشاگرانش کرد که این اقدام با تشویق مخاطبانش همراه شد.

طلیسچی که در آخرین روزهای اسفند سال گذشته قطعه جدیدی با عنوان «نه نمیارم» را در فضایی متفاوت منتشر کرده بود، برای اولین بار به اجرای آن در کنسرت تهران در سال جدید پرداخت و همراهی و همخوانی تماشاگران موجب شد تا وی اولین اجرای قطعه تازه منتشرشده‌اش را خاطره‌انگیز عنوان کند.

در بخش دیگر از این کنسرت، طلیسچی با اشاره به عدم برگزاری کنسرت‌ها در دو سال و نیم گذشته به‌واسطه فراگیری بیماری کرونا، گفت: من حدود پنج سالی می‌شود که زیر سایه لطف شما بر روی استیج موسیقی پاپ مملکتم فعالیت می‌کنم و در دو سال و نیم فراگیری بیماری کرونا، موسیقی جزو مشاغلی به‌حساب می‌آمد که فعالیت آن بسته‌شده بود و فارغ از گلایه‌ها، یک پیامد بزرگ در ذهن من اتفاق افتاد چون قبل از آن مورد لطف همچون شماهایی قرار می‌گرفتم و در مدتی که در خانه بودم با خودم می‌گفتم؛ چقدر خاطرات کمی یادم ماند و آن‌قدر ذهنم را صرف این کرده بودم که به مردم خوش بگذرد که نتوانستم این لحظات را در ذهنم ثبت کنم که وقتی روی استیج بودم چقدر به من انرژی دادند و به خودم قول دادم اگر مشیت طوری بود که بعد از پاندمی، بازهم به استیج برگردم و میکروفن به دست بگیرم از تماشاگران بخواهم بیشتر جیغ بزنند تا در ذهنم این صداها و انرژی‌ها را نگه‌دارم و همه این‌ها برای رفع دل‌تنگی فردای من در زندگی است.

این خواننده پیش از اینکه به سراغ اجرای مجدد قطعات «قاف» و «سختگیر» برود به دلیل درخواست مکرر تماشاگران؛ بخشی از قطعه «قرار نبود» را به‌صورت دلی و با همراهی ساز کیبورد و هم‌صدایی مخاطبانش اجرا کرد.

محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد) و سهند اسدی (ساکسیفون) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

کد خبر 5456589 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا طلیسچی موسیقی پاپ کنسرت موسیقی پاپ کنسرت موسیقی تئاتر ایران نوروز فیلم موقعیت مهدی هنرمندان تئاتر کارگردان تئاتر سریال ایرانی قطب الدین صادقی رادیو ایران آکادمی اسکار رادیو صبا برنامه رادیویی تئاتر در خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین، او درباره زندگی در اروپا ادامه داد : زندگی در اروپا کار راحتی نیست؛ اینجا به بیماری C-PTSD مبتلا شدم و تحت درمانم؛ نه بدنم و نه ذهنم دیگر توانایی کار کردن ندارد!

خطیبی افزود: اصلا از کیفیت کارهایی که در خارج از ایران کردم راضی نیستم و حدود ۶ سال است که روی صحنه نرفتم؛ سخت است واقعا سخت است.

وی گفت:‌ بهایی که من دادم به قیمت از دست دادن خانواده‌ام تمام شد!

کد خبر 847254 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران هنر

دیگر خبرها

  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم