Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفی الله فغانپور درمورد درخواست فیفا از فدراسیون فوتبال ایران برای ارائه توضیحات نسبت به اتفاقات دیدار ایران و لبنان در مشهد اظهار داشت: در نامه‌ای که فیفا الان فرستاده موضوع خاصی وجود ندارد. با وجود اینکه در بازی ایران و لبنان ناظر فیفا حضور داشت و اتفاقات را گزارش کرد اما فیفا از فدراسیون فوتبال خواسته توضیحاتی نسبت به وقایع رخ داده شرح بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: منظور فیفا این است آیا موانع موجود در این بازی طبیعی و منطقی بود؟ البته فیفا در این نامه درخصوص اینکه بانوان در بازی‌های قبلی تیم ملی حضور داشتند نکاتی را اعلام کرده و گفته است وقتی بانوان در سال ۲۰۱۹ و در زمان ریاست مهدی تاج در دیدار تیم ملی حضور یافتند، فصل جدیدی از حضور بانوان و تحول در فوتبال ایران آغاز شد. فیفا از این موضوع تشکر کرده اما درباره بازی ایران و لبنان توضیحات خواسته است.

سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: اکنون فدراسیون درصدد است توضیحات کامل و تفصیلی خود را به فیفا ارائه بدهد. برای رعایت پروتکل های بهداشتی از ابتدا قرار نبود هواداران در ورزشگاه حضور پیدا کنند اما ناگهان ظرف ۷۲ ساعت تصمیم گرفته شد هواداران هم به ورزشگاه بیایند. اکنون میرشاد ماجدی و برخی مسئولان فدراسیون فوتبال برای قرعه‌کشی جام جهانی در قطر حضور دارند و قرار شده دیداری با اینفانتینو داشته باشند. 

فغانپور درمورد اینکه آیا فیفا برای ارائه  توضیحات فدراسیون فوتبال ضرب‌الاجلی تعیین کرده است، پاسخ داد: هیچ ضرب‌الاجلی تعیین نشده و فقط فیفا گزارش خواسته است.

وی درمورد اینکه با این تفاسیر فیفا نخواسته توضیحات فدراسیون قبل از قرعه‌کشی جام جهانی ارائه شود، گفت: به هیچ وجه چنین درخواستی در نامه فیفا مطرح نشده است. به نظر می‌آید در این مقطع موضوع خاصی اتفاق نیفتد زیرا ناظران فیفا حضور داشتند و خودشان هم شرایط را دیدند.

بیشتر بخوانید: محمد صلاح خداحافظی می‌کند؟ کی‌روش سرمربی عراق می‌شود؟/عکس گل ستاره ایران نامزد بهترین گل انتخابی جام جهانی شد/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1617222

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران انتخابی جام جهانی 2022 جیانی اینفانتینو فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۱۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر