Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:14:44 GMT

باید مدیران به تفکر دولت اعتماد داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۲۰۶۸

باید مدیران به تفکر دولت اعتماد داشته باشند

اولین جلسه شورای اداری شهرستان خنداب با حضور مدیران، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستای این شهرستان در سالن شهید فهمیده خنداب برگزار شد.

آصفری نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه مطالبی گفت: پشتوانه و از خود گذشتگی مردم است که باعث شده این انقلاب مسیرش را ادامه دهد و باید مدیرانی انتخاب شوند و در راس کار باشند که اعتماد به دولت و تفکر دولت داشته باشند و علاقمند خدمت به مردم باشند و شعارسال نقشه راهشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آصفری همچنین در مصاحبه با خبرنگارما با اشاره به مشکلات و کمبود‌ها پزشک متخصص قلب در بیمارستان مهر خنداب از نبود دستگاه اکو قلب در بیمارستان گلایه کرد و گفت: مقرر شده یک دستگاه اکو به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان تا یک ماه اینده خریداری شود.

جذب اعتبارات برای روستا‌ها و شهرستان، استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین و سمن‌ها و بسیج برای پیشبرد اهداف، مراقبت از بیت المال و صرفه جویی در هزینه ها، تلاش در جهت عمران و آبادانی روستاها، جلوگیری از بروز مشکلات اجتماعی و نزاع‌ها بکار گیری اتباع بیگانه مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اداری خنداب بیمارستان خنداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند