Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:02:56 GMT

محمد: مهم‌ترین مسئله مناطق آزاد عدم حکمرانی واحد است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۲۱۲۶

محمد: مهم‌ترین مسئله مناطق آزاد عدم حکمرانی واحد است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سعید محمد دبیر شورای عالی مناطقکشور امروز در بازدید از صنایع دریایی«آمسکو» اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله مناطق آزاد، موضوع عدم حکمرانی واحد است. در منطقه آزاد اروند به‌رغم برخورداری از ظرفیت‌های مرزی، تبادل تجاری، ترانزیتی و منابع سرشار دیگر، اما امروز وضعیت بسیار نامناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت اصلی این اتفاق را نگاه جزیره‌ای توسط نهادها و مجموعه‌هایی دانست که در‌ حال مدیریت منطقه هستند و اذعان کرد: خوشبختانه سفر اخیر آیت‌الله رئیسی به منطقه آزاد اروند، سفری راهگشا بود.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی بیان کرد: با دستور صریح آیت‌الله رئیسی موضوع اعمال ماده ۶۵ را پیگیر هستیم و امیدواریم که با اجرایی شدن این ماده قانونی مدیریت واحد منطقه و رفع اختلافات و ناهماهنگی بین‌بخشی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/۷۲۰۵۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی احکام توسعه مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد