Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@07:23:43 GMT

انفجار شارژر همراه مسافر تهرانی در کاشان حادثه‌ساز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۸۲۲۰۴

انفجار شارژر همراه مسافر تهرانی در کاشان حادثه‌ساز شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: انفجار شارژر تلفن همراه که در داشبورد خودروی یک مسافر تهرانی نگهداری شده بود، باعث آتش‌سوزی شد.

روح الله فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اعلام به ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش‌نشانی کاشان، مقارن ساعت ۱۶:۵۹ روز گذشته دهم فروردین تیم‌های عملیاتی ایستگاه شماره شش این سازمان جهت اطفای حریق به محل حادثه واقع در بلوار قطب راوندی پارک آیت‌الله مدنی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران آتش‌نشانی موفق شدند به موقع آتش ایجاد شده در داخل کابین خودروی ال ۹۰ را خاموش کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشان گفت: این قبیل انفجار و حریق‌ها بیشتر براثر استاندارد نبودن دستگاه، فرسودگی باطری، گرم بودن محیط و شارژ طولانی مدت حادث می‌شود و باید دقت کرد از نگهداری شارژر در خودرو مخصوصاً در فصول گرم سال خودداری کرد.

کد خبر 565062

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش نشاني اطفاء حريق خودرو شهرداری کاشان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی انفجار شارژر تلفن همراه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۸۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته این سازمان یک هزار و ۵۷۸ عملیات را در سطح شهر سمنان پوشش داده است، ابراز داشت: طی این عملیات‌ها یک هزار و ۵۹ نفر نجات داده شدند.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: از این تعداد ۵۲۸ مورد انواع حریق و یک هزار و ۵۰ مورد سایر حوادث را در بر دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشتر حریق‌ها ناشی از بی احتیاطی، نقص فنی خودرو و اتصالی برق بوده است، ابراز داشت: ۱۴۲ مورد حریق‌ها از ساختمان‌های متروک، ضایعات و سطل‌های زباله اتفاق افتاده است.

خادمیان ضمن بیان اینکه ۸۲ مورد حریق منازل مسکونی و ۶۸ مورد دیگر مربوط به خودروها بوده است، تصریح کرد: ۸۸ حریق خارج از محدوده شهری نیز پوشش داده شدند.

وی بابیان اینکه در ۳۷۹ مورد افراد از کابین آسانسور و ۱۴۹ نفر از اماکن و منازل نجات یافتند، افزود: ۲۱۴ مورد نیز گرفتن حیوانات موذی بوده است.

کد خبر 6087860

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟